Fitness, jakiego nie widzieliście - Live With Fire Reeboka

?Live With Fire" to nowa kampania Reeboka, której celem jest zmiana sposobu, w jaki ludzie postrzegają fitness. Poprzez tę kampanię Reebok pokazuje, w jaki sposób aktywność fizyczna może inspirować do życia z pasją, wyznaczania sobie nowych celów i jednoczesnego inspirowania innych do czerpania z życia pełnymi garściami.

W 2012 roku kampania "Nadeszła rewolucja w treningu" wprowadziła CrossFit jako symbol rewolucji w fitnessie, pokazując CrossFit jako dyscyplinę sportu, która buduje poczucie wspólnoty, zaufanie, koleżeńskość oraz wprowadza ducha rywalizacji. Wraz z kampanią "Live With Fire" Reebok chce zaprosić ludzi, aby podążali za swoimi pasjami i żyli w sposób, który zainspiruje innych.

"Oferujemy inną perspektywę w podejściu do zdrowego stylu życia i twórczej ekspresji. W tej kampanii nie koncertujemy się na gwiazdach; skupiamy się na jednostkach, które pragną osiągać postawione cele poprzez realizację swoich pasji. Wierzymy, że w każdym z nas jest potencjał, który pozwala zmienić swoje życie poprzez kreatywne podejście i fitness. Nieważne, czy będzie to CrossFit, treningi grupowe, wyścigi z przeszkodami Spartan Race, energiczne zajęcia z tańca Latino, zajęcia z jogi, intensywne spacery czy inne aktywności fizyczne." - mówi Yan Martin, Vice President of Brand Marketing Reebok.

Live With Fire Reeboka

Ducha kampanii oddaje spot reklamowy, który przedstawia siedem inspirujących historii - mamy tutaj sportowców trenujących CrossFit, biegaczy pokonujących ostatni sprint, łamiące rutynę zajęcia z tańca Latino, dwie kobiety spacerujące o wschodzie słońca, wyścig dwóch mężczyzn wbiegających na górę stadionu, zajęcia jogi, grupę ludzi pokonujących własne słabości podczas porannego treningu, sportowców walczących do samego końca w wyścigach Spartan Race.

Stawiając czoła różnym wyzwaniom i ciesząc się ze swoich osiągnięć "bohaterowie" każdej z tych historii pokazują, czym tak na prawdę jest hasło "Live With Fire". Jego odzwierciedleniem są również występujący w reklamie - trenerka jogi i ambasadorka marki Reebok, Tara Stiles oraz Josh Bridges, zdobywca drugiego miejsca w zawodach 2011 Reebok CrossFit Games, których celem jest wyłonienie najbardziej wysportowanej osoby na świecie ( Fittest on Earth). Oprócz wymienionych sportowców, do pracy nad kampanią Reebok zaangażował również sportowców CrossFit, biegaczy, tancerzy, instruktorów jogi, chodziarzy oraz zespół Driemanskap. W działaniach wspierających produkty z linii Reebok Classics pojawią się z kolei gwiazdy muzyki: Rick Ross i Tyga.

Razem z kampanią  "Live With Fire" wprowadzane są 2 kolekcje dla kobiet: Dance i Joga.

Więcej o:
Copyright © Agora SA