W 2012 roku kampania "Nadeszła rewolucja w treningu" wprowadziła CrossFit jako symbol rewolucji w fitnessie, pokazując CrossFit jako dyscyplinę sportu, która buduje poczucie wspólnoty, zaufanie, koleżeńskość oraz wprowadza ducha rywalizacji. Wraz z kampanią "Live With Fire" Reebok chce zaprosić ludzi, aby podążali za swoimi pasjami i żyli w sposób, który zainspiruje innych.
Live With Fire Reeboka
Ducha kampanii oddaje spot reklamowy, który przedstawia siedem inspirujących historii - mamy tutaj sportowców trenujących CrossFit, biegaczy pokonujących ostatni sprint, łamiące rutynę zajęcia z tańca Latino, dwie kobiety spacerujące o wschodzie słońca, wyścig dwóch mężczyzn wbiegających na górę stadionu, zajęcia jogi, grupę ludzi pokonujących własne słabości podczas porannego treningu, sportowców walczących do samego końca w wyścigach Spartan Race.
Stawiając czoła różnym wyzwaniom i ciesząc się ze swoich osiągnięć "bohaterowie" każdej z tych historii pokazują, czym tak na prawdę jest hasło "Live With Fire". Jego odzwierciedleniem są również występujący w reklamie - trenerka jogi i ambasadorka marki Reebok, Tara Stiles oraz Josh Bridges, zdobywca drugiego miejsca w zawodach 2011 Reebok CrossFit Games, których celem jest wyłonienie najbardziej wysportowanej osoby na świecie ( Fittest on Earth). Oprócz wymienionych sportowców, do pracy nad kampanią Reebok zaangażował również sportowców CrossFit, biegaczy, tancerzy, instruktorów jogi, chodziarzy oraz zespół Driemanskap. W działaniach wspierających produkty z linii Reebok Classics pojawią się z kolei gwiazdy muzyki: Rick Ross i Tyga.
Razem z kampanią "Live With Fire" wprowadzane są 2 kolekcje dla kobiet: Dance i Joga.