3645 ostrzyżonych głów, 1058 koloryzacji, 252 rekonstrukcji włosa, 651 zabiegów pielęgnacyjnych dłoni i stóp i ponad tysiąc zadowolonych klientek w zaledwie 12 miesięcy - to wynik Salonu Degażeria, który hucznie świętował swoje pierwsze urodziny w warszawskim Belvedere Residence.
Punktem kulminacyjnym wieczoru był pokaz mody - launch marki odzieżowej Barber Shop, debiutanckiej kolekcji współtwórczyni Degażerii, Marioli Witek. By podkreślić szczególny charakter pokazu, w rolę modelek i modeli wcielili się klienci i klientki Degażerii, nie pracujący w branży fashion.
- Chcieliśmy pokazać, że każda osoba, niezależnie od wieku, rozmiaru ubrania jest piękna i ma to coś, co przyciąga. Trzeba to tylko umiejętnie wydobyć - każdy/a może poczuć się jak prawdziwa gwiazda - podkreślała tuż po zakończeniu pokazu Mariola Witek.
Dlaczego zdecydowaliśmy się pokazać Wam tę kolekcję? Bo jest sportowo i energetycznie. To świetna propozycja dla tych, którzy po ciężkim treningu chcą się czuć komfortowo ale też seksownie i nowocześnie.
Partner - materiał
zobacz ciekawą odzież sportową