Najtrudniejszy trening HIIT według internautów. Składa się z dwunastu zestawów. Oto 25 minut wycisku

Zestaw ćwiczeń tylko dla odważnych? Poniższy trening HIIT miażdży inne zajęcia tego rodzaju. Internauci, którzy próbowali mu podołać, potwierdzają: to jazda bez trzymanki.

Treningi HIIT to zajęcia o wysokiej intensywności, podczas których robimy przerwy wyłącznie między kompletnymi rundami. Ćwiczenia te nie należą do prostych, dlatego całość zajmuje zwykle nie więcej niż 15-18 minut. Poniższy zestaw nie dość, że trwa 25 minut, to zawiera pozycje, które uznawane są za jedne z bardziej wyczerpujących do wykonania.

Zobacz wideo Ewa Chodakowska rusza z nowym wyzwaniem treningowym

Najtrudniejszy trening HIIT

Poniższy zestaw jest skomponowany nieco inaczej, niż klasyczny HIIT. Trenerka, która jest autorką zajęć informuje, że ćwiczenia wykonuje się w dwuminutowych blokach. Przed nami 12 zestawów!

Zestaw pierwszy

Zrób przysiad, następnie wykonaj spacer dłońmi po macie do pozycji deski, podskocz nogami tak, by tym razem przejść do klęku podpartego. Skocz do tyłu, wracają do planku, a następnie przełóż ręce do siebie, by finalnie znaleźć się w przysiadzie. Wtedy wyskocz w górę, wyląduj w przysiadzie i powtarzaj całość przez dwie minuty.

Ewa Szabatin poleca przepisy wzmacniające odpornośćEwa Szabatin dzieli się ulubionymi przepisami, które wzmocnią odporność

Zestaw drugi

Tym razem mamy przed sobą zestaw polegający na przechodzeniu przez dwie minuty z deski do pozycji supermana. Po powrocie z supermana do deski, zrób jeszcze cztery powtórzenia wspinaczki górskiej i zacznij łańcuszek od początku.

Zestaw trzeci

Powtórz cykl z zestawu pierwszego.

Zestaw czwarty

Zrób cztery skoki z wypadu. Następnie rozstaw stopy nieco szerzej i zejdź do wysokiej deski. Zrób burpees i po czterech powtórzeniach zrób taką samą ilość przysiadów.

Zestaw piąty

Zacznij od przysiadu, następnie przejdź wyskokiem do wypadu najpierw na jedną, potem na drugą stronę.

Zestaw szósty

W tej sekcji mamy do wykonania niedźwiedzi spacer. Zrób po cztery kroki do tyłu i do przodu, w jak najszybszym tempie.

Zestaw siódmy

Tym razem mamy nieco wolniejsze zadanie - tylko skoki z przysiadu do wykroku.

Zestaw ósmy

Wracamy do pierwszego zestawu.

Czy spalenie tysiąca kalorii podczas treningu jest możliwe?Minuta treningu może sprawdzić stan kondycji. Wykaże to banalne ćwiczenie

Zestaw dziewiąty

Pozwalamy naszemu ciału nieco odpocząć, wykonując przysiady z naprzemiennymi wypadami, tym razem bez wyskoków.

Zestaw dziesiąty

Dziesiątka upłynie ma na robieniu czterech skoków z wypadów, czterech burpees i czterech przysiadów w dwuminutowej pętli.

Zestaw jedenasty

Tym razem coś nieco spokojniejszego. zaczynamy od pozycji wysokiej deski, po czym przechodzimy do pozycji psa z głową w dół. Zwróćmy uwagę na to, jak podczas tej pozycji rozciągają się nasze mięśnie nóg i pleców.

Zestaw dwunasty

Na sam koniec naprzemienna dwuminutowa seria burpees, połączona z niedźwiedzim spacerem. 

Więcej o: