Anna Lewandowska poleca zestawy zdrowych drugich śniadań dla najmłodszych: Każdy organizm potrzebuje energii

Anna Lewandowska przygotowała jadłospis dla najmłodszch, który idealnie sprawdzi się w roli szkolnych lunchboxów. Przygotowane w domu przysmaki nie tylko dostarczą wielu witamin i minerałów, lecz także zasmakują nawet największemu niejadkowi!

Anna Lewandowska postanowiła wyjść na przeciw rodzicom, którym kończą się pomysły, co przygotować dzieciom na drugie śniadanie do szkoły. Trenerka zdaje sobie sprawę, jak ważne jest dostarczenie odpowiedniej ilości energii, witamin i minerałów dla młodego organizmu. Pełnowartościowe śniadania to gwarancja, że mózg będzie lepiej funkcjonował, a dzieci będą miały mniejsze problemy ze skupieniem się podczas zajęć. Co dokładnie poleca Lewandowska?

Najlepsze ćwiczenia na mięśnie brzuchaTrener nie ma wątpliwości. To właśnie TE ćwiczenia najszybciej wzmocnią brzuch

Zobacz wideo Anna Lewandowska relacjonowała swoje urodziny na Instagramie. Przyjaciele sprawili jej niesamowitą niespodziankę

Anna Lewandowska przygotowała pyszne propozycje dla najmłodszych

Ułożone przez trenerkę menu jest dowodem na to, że zdrowo nie znaczy nudno i niesmacznie. W jadłospisie dla najmłodszych znalazło się dużo pomysłów, które trafiają w dziecięce smaki, a jednocześnie są dużo zdrowsze od kupowanych słodyczy czy słodkich lub słonych bułek.

Każdy młody organizm potrzebuje energii i składników odżywczych, by prawidłowo się rozwijać i przyswajać nowe informacje. Nie można zatem zapominać o wartościowych posiłkach, które najmłodsi powinni zabierać ze sobą do szkoły. Pierwsze śniadanie to według wielu danych najważniejszy posiłek w ciągu dnia - dodaje Anna na blogu.

Ćwiczenia z hantlami doskonale rzeźbią barkiJak wybrać odpowiedni ciężar hantli? Masz problem? Ten test może ci pomóc

Lewandowska podzieliła swoje propozycje na trzy grupy. Mamy zatem listę składającą się ze słodkich drugich śniadań. wytrawnych posiłków oraz nieco mniejszych propozycji "na mały głód. Każdą z potraw możemy przygotować dzień wcześniej - nie straci przez to smaku. Wykonanie dań jest niezwykle proste i nie zajmie dużo czasu!

Ze słodkich śniadań, trenerka poleca najmłodszym:

  • pudding chia;
  • racuchy z jabłkami i śliwkami;
  • budyń waniliowy;
  • kaszę jaglaną z bananem i rodzynkami;
  • bezglutenowe placuszki z dżemem.

Dla wielbicieli wytrawnych smaków mamy z kolei:

  • muffiny jajeczne;
  • frittatę z jarmużem i papryką;
  • packi warzywne;
  • pieczone kotlety z indyka lub kurczaka z warzywami.

Ostatnia grupa to zdrowe przekąski, które zaspokoją mały głód między posiłkami:

  • kokosowe kulki mocy;
  • kulki a'la bounty;
  • muffinki marchewkowe;
  • prosty pudding chia.
Więcej o: