Kayla Itsines uczy, w jaki sposób używać rollera do ćwiczeń na odstresowanie. Pełen relaks!

Kayla Itsines prowadzi jeden z największych i najpopularniejszych profili fitnessowych na Instagramie. Oprócz ćwiczeń skupiających się na wytrenowanej sylwetce, nie zapomina o sposobach na rozluźnienie zgromadzonego napięcia.

Kayla Itsines powraca z nową wersją treningu relaksacyjnego. Tym razem gwiazda fitness postawiła na piankowy wałek, który idealnie sprawdza się w roli masażera rozluźniającego mięśnie. Z jakich ćwiczeń składa się zestaw Kayli? Zerknijcie na listę!

Trening na czczo, przeprowadzany rano, może mieć niekorzystny wpływ na kręgosłup."Killer" wśród treningów zajmuje zaledwie pięć minut. Ćwiczący potwierdzają efekty

Zobacz wideo Kate Hudson zaprezentowała domowy trening na nogi

Relaksujący trening z Kaylą Itsines 

Trenerka uczula fanów, że właściwa regeneracja mięśni jest niezbędna do tego, aby je wzmacniać. Napięte mięśnie mamy nie tylko po treningu, lecz także np. siedzeniu przez długie godziny w tej samej pozycji. Dlatego trening z rollerem przyda się naprawdę każdemu! To nie tylko rozluźnienie dla mięśni, lecz także dla głowy - po ćwiczeniach będziemy się czuć zrelaksowani i odprężeni. Jedyne, czego potrzebujemy, to mata oraz wspomniany piankowy wałek do masażu. Kayla proponuje m.in. następujące ćwiczenia:

  • wypychanie bioder w górę w pozycji leżącej;
  • przesuwanie pośladkiem po rollerze w pozycji siedzącej;
  • rozciąganie nóg w pozycji leżącej, zakładając jedną nogę na drugą i utworzenie tzw. kołyski;
  • rolowanie plecami po wałku;
  • rolowanie nogami po wałku.

Ważne jest, aby każdą pozycję wykonywać pomału - w tym treningu nie liczy się szybkość, a dokładność ruchów tak, aby każdy mięsień miał szansę się rozluźnić.

Co wybierać na zdrowe przekąski w ciągu dnia?Dieta a produktywność. Te przekąski pomogą w utrzymaniu energii przez cały dzień

 

Dlaczego warto zainwestować w wałek do masażu?

Roller przydaje się nie tylko do ćwiczeń relaksacyjnych, lecz także wielu innych treningowych propozycji. Idealnie sprawdza się podczas zajęć skupiających się na wzmacnianiu mięśni brzucha, a także całego rdzenia. Roller to też jedna z lepszych inwestycji dla zdrowego kręgosłupa - to niewielki wydatek, biorąc pod uwagę nasze zdrowie. Zwłaszcza jeśli spędzamy długie godziny przed komputerem. Nasze plecy nam za to podziękują!

Więcej o: