Kayla Itsines uczy, w jaki sposób używać rollera do ćwiczeń na odstresowanie. Pełen relaks!

Kayla Itsines prowadzi jeden z największych i najpopularniejszych profili fitnessowych na Instagramie. Oprócz ćwiczeń skupiających się na wytrenowanej sylwetce, nie zapomina o sposobach na rozluźnienie zgromadzonego napięcia.

Kayla Itsines powraca z nową wersją treningu relaksacyjnego. Tym razem gwiazda fitness postawiła na piankowy wałek, który idealnie sprawdza się w roli masażera rozluźniającego mięśnie. Z jakich ćwiczeń składa się zestaw Kayli? Zerknijcie na listę!

Zobacz wideo Kate Hudson zaprezentowała domowy trening na nogi

Relaksujący trening z Kaylą Itsines 

Trenerka uczula fanów, że właściwa regeneracja mięśni jest niezbędna do tego, aby je wzmacniać. Napięte mięśnie mamy nie tylko po treningu, lecz także np. siedzeniu przez długie godziny w tej samej pozycji. Dlatego trening z rollerem przyda się naprawdę każdemu! To nie tylko rozluźnienie dla mięśni, lecz także dla głowy - po ćwiczeniach będziemy się czuć zrelaksowani i odprężeni. Jedyne, czego potrzebujemy, to mata oraz wspomniany piankowy wałek do masażu. Kayla proponuje m.in. następujące ćwiczenia:

  • wypychanie bioder w górę w pozycji leżącej;
  • przesuwanie pośladkiem po rollerze w pozycji siedzącej;
  • rozciąganie nóg w pozycji leżącej, zakładając jedną nogę na drugą i utworzenie tzw. kołyski;
  • rolowanie plecami po wałku;
  • rolowanie nogami po wałku.

Ważne jest, aby każdą pozycję wykonywać pomału - w tym treningu nie liczy się szybkość, a dokładność ruchów tak, aby każdy mięsień miał szansę się rozluźnić.

 

Dlaczego warto zainwestować w wałek do masażu?

Roller przydaje się nie tylko do ćwiczeń relaksacyjnych, lecz także wielu innych treningowych propozycji. Idealnie sprawdza się podczas zajęć skupiających się na wzmacnianiu mięśni brzucha, a także całego rdzenia. Roller to też jedna z lepszych inwestycji dla zdrowego kręgosłupa - to niewielki wydatek, biorąc pod uwagę nasze zdrowie. Zwłaszcza jeśli spędzamy długie godziny przed komputerem. Nasze plecy nam za to podziękują!

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.