Intensywny trening HIIT bez sprzętu - dziesięć minut, które dodadzą energii na cały tydzień

Jeżeli szukamy czegoś, co w krótkim czasie pomoże nam spalić sporo kalorii, a przy tym wzmocni sylwetkę, nie musimy dłużej się rozglądać. Te warunki spełnia trening w wersji HIIT.

Treningi HIIT cały czas są na topie - i nic dziwnego! Taka forma aktywności fizycznej ma wiele plusów. Jedynym minusem jest fakt, że trzeba się do niej przyzwyczaić, co na początku może sprawiać trudności. Jednak w miarę upływu czasu zobaczymy, że wytrzymujemy coraz dłużej - nasza kondycja z zajęcia na zajęcia będzie coraz lepsza!

Zobacz wideo Atlas ćwiczeń. Rozgrzewka, cz. I

Domowy trening HIIT - dziesięć minut wycisku bez sprzętu

Trening HIIT może przeplatać ze sobą ćwiczenia typowo cardio z tymi siłowymi. Niezależnie od liczby poszczególnych wariantów wykonujemy je w interwałach przez określony czas, starając się wykonać podaną liczbę powtórzeń. Przerwy robimy dopiero po zakończonym obwodzie. Rund robimy od dwóch do czterech. Jak mogą wyglądać przykładowe zajęcia? Fajnym pomysłem podzieliła się na swoim kanale na platformie YouTube fitinfluencerka publikująca pod nazwą MadFit. Trenerka przygotowała dziesięciominutowy zestaw ćwiczeń bez sprzętu, które rozgrzeją nasze mięśnie i pobudzą do pracy całe ciało! W nagraniu instruuje nas, jak dokładnie wykonać poszczególne pozycje. Przed nami trzy rundy i pięć ćwiczeń do pokonania:

  • wypady nogą w bok z podskokiem i naprzemiennym unoszeniem kolan w górę;
  • przysiady z wyskokiem i unoszeniem nóg na boki;
  • pompki połączone z rowerkiem górskim;
  • krok łyżwiarza z naprzemiennym dotykaniem dłonią do stopy;
  • przeskoki złączonymi nogami na boki, w przyjętej pozycji deski na wyprostowanych ramionach.

Każde ćwiczenie jest na początku dokładnie przedstawione i skomentowane przez trenerkę. Potem razem z MadFit zaczynamy trening, który sprawi, że naprawdę poczujemy mięśnie!

 
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.