Boczny spacer z taśmą - jak go wykonać, aby wzmocnić pośladki? Gwarantujemy, że mięśnie będą płonąć

Masz dość wykonywania przysiadów i wypychania bioder na zmianę? Czas zaopatrzyć się w gumy oporowe i w celu wzmocnienia pośladków zacząć... spacerować.

Boczny spacer z taśmą to ćwiczenie, które uaktywni mięśnie pośladkowe do porządnego wysiłku. W końcu nie bez powodu tę pozycję zaleca wiele trenerów! Taki trening bez problemu powtórzy każdy - niezależnie od tego, na jakim stopniu zaawansowania w ćwiczeniach się znajduje.

Zobacz wideo Kasia Dziurska przygotowała domowy trening na uda i pośladki

Jak wykorzystać gumy oporowe do wzmocnienia pośladków?

Odpowiedzią na powyższe pytanie może być... jedno ćwiczenie. Specjaliści radzą, aby osoby, które mają problemy z kręgosłupem, biodrami, kostkami lub kolanami najpierw jednak skonsultowały się ze swoim lekarzem pierwszego kontaktu, czy aby na pewno nie nadwyrężą w ten sposób swojego ciała. Jeśli mamy zielone światło, możemy przejść do treningu.

Czy spalenie tysiąca kalorii podczas treningu jest możliwe?Jak spalić TYSIĄC kalorii podczas ćwiczeń? To możliwe? Zaskakująca opinia trenera

  1. Załóż gumę oporową na wysokość kostek i stań ze stopami rozstawionymi na szerokość bioder.
  2. Lekko zegnij kolana i opuść się o kilka centymetrów w dół, do "postawy atletycznej".
  3. Przejdź prawą stopą w prawą stronę.
  4. Przesuń lewą stopę w prawo, aby rozstawić stopy z powrotem na szerokość bioder.
  5. Trzymając ugięte kolana, zrób kilka kroków w prawo.
  6. Powtórz powyższe instrukcje, tym razem przesuwając się w lewo.

W ćwiczeniu nie ma nic specjalnie skomplikowanego - a efekty są zadziwiające! Już po kilku tygodniach wyraźnie zauważymy, że nasze mięśnie pośladkowe są wzmocnione. Jakie jeszcze korzyści niesie?

Przeciwutleniacze w dieciePrzeciwutleniacze w diecie - co dodać do listy zakupów? Tak wzmocnimy odporność

  • Sprawdza się w roli dobrej rozgrzewki - choć ćwiczymy głównie pośladki, w ruch angażuje się całe ciało.
  • Może złagodzić dół w dolnym odcinku pleców - jeżeli dużo siedzimy w jednej pozycji w ciągu dnia, koniecznie włączmy te ćwiczenie do rutyny.
  • Wzmocnione pośladki do mniejsze ryzyko kontuzji w trakcie innych treningów.
Więcej o: