Rozgrzewający trening Edyty Litwniuk - zaledwie trzy ćwiczenia, a dadzą nieźle popalić

Edyta Litwiniuk niedawno podzieliła się na Instagramie szybkim treningiem, który w pigułce mieści jednak całkiem sporo! W taki sposób szybko rozgrzejemy mięśnie.

Edyta Litwiniuk rozpieszcza instagramowych obserwatorów, regularnie wrzucając świetne pomysły na efektywne domowe treningi. Niedawno naszą uwagę przykuł zestaw składający się z trzech ćwiczeń, które wykonujemy na macie. Trenerka udzieliła kilku wskazówek i przedstawiła na nagraniach, jak poradzić sobie z poszczególnymi pozycjami.

Zdrowe soki domowej robotyZdrowe soki domowej roboty - tak przygotujesz organizm na nadchodzącą jesień

Zobacz wideo Ewa Chodakowska rusza z nowym wyzwaniem treningowym

Edyta Litwiniuk zachęca do szybkiego treningu

Wystarczy, że przygotujemy sobie matę i nieco miejsca w pokoju, aby bez problemu móc ją rozwinąć. Edyta zaproponowała trzy ćwiczenia, które pobudzą nas do działania nie tylko w senne poniedziałki. Robimy trening składający się z trzech serii, poświęcając na każdą pozycję 30 sekund w rundzie.

Jak walczyć z popołudniowym zmęczeniem?Dopada cię popołudniowe zmęczenie? Kilka sposobów na odpędzenie senności

  1. Zaczynamy klasycznie od wspinaczki górskiej, przyciągając kolano do przeciwległego łokcia, utrzymując pozycję wysokiej deski.
  2. Przechodzimy do deski na przedramionach, nieco sobie ułatwiając zadanie, poprzez oparcie kolan na macie. Pamiętajmy o mocnym napięciu brzucha!
  3. Kończymy uproszczonym wariantem pompek, wykonując pracę ramionami w standardowy sposób, opierając kolana o matę. Ćwiczenie zaczynamy od klęku podpartego, po czym uginamy ręce w łokciach, przyciągając tułów w stronę podłoża.
 

Pokazane ćwiczenia nie tylko nas pobudzą, lecz także sprawią, że wzmocnimy poszczególne partie mięśni (zwłaszcza, jeśli będziemy ćwiczyć regularnie). Poprawimy siłę w mięśniach brzucha, ramion, rąk oraz pleców. Przy okazji spalimy też nieco kalorii, a tlen będzie szybciej dostarczany do poszczególnych komórek ciała.

Zobacz też: Jak wyćwiczyć mięśnie brzucha i pośladków? Ten zestaw treningowy Edyty Litwiniuk pomoże w uzyskaniu wymarzonej sylwetki

Więcej o: