Gwyneth Paltrow tłumaczy, dlaczego zmieniła dietę po przejściu choroby. Co dodała do menu, aby czuć się lepiej?

Gwyneth Paltrow przyznała, że chorowała na koronawirusa. Choć na szczęście nie przechodziła choroby bardzo ciężko, niestety doświadcza jej długofalowych skutków, które utrudniają funkcjonowanie. Z tego względu aktorka postanowiła zaprowadzić pewne zmiany w swoim trybie życia.

Gwyneth Paltrow opisała na blogu swój przebieg koronawirusa. Aktorka zmierzyła się z chorobą już na początku wybuchu pandemii. Niestety z negatywne skutki "korony" cały czas jej towarzyszą. Gwiazda, aby zawalczyć o powrót do normalnego samopoczucia cały czas konsultuje się z lekarzami. Zmieniła też swoją dietę, aby dostarczać składniki, które mogą wspomóc proces regeneracji organizmu.

Zobacz wideo Agata Rubik stosowała dwie popularne diety

Gwyneth Paltrow po przejściu koronawirusa zmieniła dietę

Jak można przeczytać na stronie Paltrow, wirus "zostawił ją z przewlekłym zmęczeniem i mgłą mózgową". Aktorka wciąż walczy z tymi negatywnymi skutkami. Gwieździe towarzyszy również niska odporność organizmu i nawracające stany zapalne. Krótko mówiąc, nie jest łatwo - zwłaszcza, że objawy utrzymują się tak długo.

bieganie interwałoweBiegasz, aby chudnąć? Wróć uwagę na kilka czynników, o których można nie wiedzieć

Na samym początku Paltrow usunęła z diety alkohol i cukier, według zleceń lekarza, aby móc w pełni wzmocnić ciało. Aby obniżyć stan zapalny i wzmocnić odporność, aktorka zdecydowała się na dietę paleo, skupiającą się na spożywaniu świeżych produktów. W jadłospisie pojawiło się dużo warzyw i owoców oraz, okazjonalnie, chude mięso oraz orzechy i jajka. Z menu musiały zniknąć jednak fasola garbanzo, soczewica, ryż oraz komosa ryżowa. Choć taka dieta wymaga poświęceń, Gwyneth wierzy, że taki model odżywiania pomoże jej uporać się z negatywnymi skutkami choroby.

Trening matki i córki podbija TikTokaTikTokerka z mamą pokazują dwie wersje treningów. Aż chce się ćwiczyć!

Dieta po koronawirusie

Każda przebyta choroba powoduje osłabienie odporności. Dlatego też bardzo ważne jest, aby zadbać o organizm od środka i dostarczyć witaminy i minerały, które go wzmocnią. Ograniczmy wtedy wszelkie fast foody, słodycze i przetworzone przekąski. Postawmy na świeże produkty - to właśnie w nich znajdziemy potrzebne składniki, które poprawią naszą odporność. Co warto kupować?

  • Produkty pełnoziarniste;
  • Świeże warzywa i owoce;
  • Tłuste gatunki ryb;
  • Kiszonki i produkty fermentowane;
  • Zioła i przyprawy;
  • Orzechy i nasiona.

Pamiętajmy, że zbilansowanie w diecie jest niezwykle ważne. Jeżeli mamy wątpliwości, czy wszystkiego dostarczamy w odpowiednich ilościach, skontaktujmy się z odpowiednim lekarzem.

Więcej o: