Ewa Chodakowska rusza z nowym wyzwaniem treningowym! Dlaczego warto wziąć udział w "tygodniu metamorfozy"?

Ewa Chodakowska zagrzewa swoje fighterki do walki - przygotowała dla nich siedmiodniowe wyzwanie, które pomoże wrócić do formy lub rozpocząć przygodę z treningami.

Ewa Chodakowska wraca na Instagram z kolejnym motywującym wyzwaniem. Trenerka przetestowała ćwiczenia na sobie, dzięki czemu ma pewność, że proponowane zestawy przynoszą pożądane efekty. W zaledwie siedem dni Ewa pomoże nam wzmocnić kondycję i rozruszać ciało.

Zobacz wideo Ewa Chodakowska rusza z nowym wyzwaniem treningowym

Ewa Chodakowska rusza z nowym wyzwaniem treningowym

Trenerka przygotowała trzy wersje zajęć - dla początkujących, zaawansowanych oraz zabieganych (tak, bizneswoman też z powodzeniem mogą regularnie ćwiczyć!). Zestawy będą nieco różnić się między sobą, ale w miarę wzmacniania się kondycji możemy przejść z początkującego do zaawansowanego poziomu. Przez tydzień korzystamy z treningowych propozycji oraz ze specjalnych wskazówek od Ewy:

Niezbędna okaże się też tutaj zdrowa dieta. Przez ten tydzień, zero skoków w bok. Poza tym, żeby szybko regenerować siły, musisz świetnie się odżywiać i adekwatnie do potrzeb swojego organizmu - czytamy na Instagramie Chodakowskiej.

Co znajdziemy w jednominutowym zestawie ćwiczeniowym, z którego budujemy intensywny trening? Skupmy się na wersji dla początkujących. Ta propozycja jest nieco mniej skoczna, ale odpowiednia i skuteczna dla osób, które dopiero zaczynają. Wśród proponowanych ćwiczeń znajdziemy:

  • wypady nogą w tył;
  • pajacyki bez podskoków;
  • przysiady sumo z pulsowaniem;
  • deska na ugiętych przedramionach, przy ugiętych nogach (kolana oparte o ziemię ułatwiają ćwiczenie i stabilizują ciało).

Pokazane na znajdującym się wyżej wideo, ćwiczenia robimy w rundach, które łącznie trwają od pięciu do piętnastu minut, w zależności od tego, jaka jest nasza wyjściowa kondycja. Wersję dla zaawansowanych znajdziemy na Instagramie trenerki. Powodzenia!

Więcej o:
Copyright © Agora SA