Jak wyglądają poranki Kardashianek? Najpierw orzeźwiający koktajl, potem trening. Sprawdź, wystarczy dziesięć minut

Zapracowane bizneswoman nie zapominają, że należy dbać o siebie, aby nie brakowało sił do kolejnych obowiązków. Ćwiczenia są częścią tej zdrowej rutyny. Na jakie treningi decydują się rano?

Siostry Kardashian prowadzą bardzo aktywny tryb życia. Przy tak szybkim tempie należy pamiętać o tym, aby zachować zdrową równowagę. Z tego powodu celebrytki dbają, aby poranki należały do self-care. Wśród tej rutyny znajdują się oczywiście treningi. Rankiem nie przekraczają dziesięciu minut - ale jest to bardzo owocny i intensywny czas!

Zobacz wideo Fani śmieją się z Kim Kardashian. Gwiazda ostro odpowiada na zarzuty i pokazuje, co skrywa w lodówce

Poranne treningi sióstr Kardashianek

Dziesięć minut to wszystko, czego potrzebujesz, aby zresetować rutynę treningową i zacząć dzień pełna energii. Kiedy już znajdziesz miejsce w swoim porannym harmonogramie na jeden z poniższych treningów, stanie się on nieodłącznym elementem codziennej rutyny!

Tiffy Hall cierpi na zespół przewlekłego zmęczeniaTiffy Hall nie może ćwiczyć dłużej niż dziesięć minut: To zrujnowało mi życie

Poranne treningi Kardashianek są proste, z krótkimi rotacjami i do zrobienia samodzielnie w domu bez specjalnego sprzętu. Niezależnie od tego, czy chcemy ujędrnić określony obszar, taki jak ramiona i pośladki, czy może zależy nam na bardziej kompleksowych ćwiczeniach, te dziesięciominutowe treningi sprawdzą się świetnie.

Siedmiominutowy pilates na pośladki

Trening składa się z siedmiu ćwiczeń - na każde poświęcamy 45-60 sekund. Między kolejnymi pozycjami staramy się nie robić przerwy lub wykonać pauzę nie dłuższą niż 15 sekund. 

 

Ośmiominutowy trening brzucha

Tym razem mamy przed sobą cztery ćwiczenia na cztery minuty i dwie rundy do pokonania. Kolejny raz, ze względu na długość całego treningu, nie robimy przerw pomiędzy ćwiczeniami.

 

Silne ramiona w kilku krokach

Jeżeli naszym celem jest wyrzeźbienie i wzmocnienie ramion, postawmy na dziesięciominutowy trening ukierunkowany na tę część ciała. W tym celu wykonujemy dwukrotnie zestaw pięciu ćwiczeń, starając się wykonać jak najwięcej powtórzeń w każdej minucie treningu.

 

Dziesięć minut, pięć ćwiczeń i szczupłe uda

Kolejny dzień tygodnia - trening ukierunkowany na kolejną część ciała. A jeżeli chcemy skupić się na udach, celebrytki polecają pięć intensywnych ćwiczeń bez sprzętu, do wykonania jeszcze przed wypiciem porannej kawy.

 

Ostatni dzień - czas na cardio!

Piątkowe treningi to czas na zmęczenie całego ciała. A nic tak nie podnosi tętna jak dobre cardio. W dziesięciominutowym zestawie zmieściło się pięć ćwiczeń, które wykonujemy w dwóch obwodach, po pięć minut każdy.

 
Więcej o: