Chcesz mieć płaski brzuch? Eksperci nie mają wątpliwości. Ta dieta nie zawodzi

Chcesz mieć płaski brzuch i zarysowane mięśnie? Konieczna będzie zmiana diety. Specjaliści twierdzą, że szczególnie owocne w tym przypadku jest zastosowanie bardzo popularnego modelu odżywiania. O czym mowa?

Bardzo często to właśnie mięśnie brzucha stanowią pierwszy cel wykonywania regularnych treningów. Każdy bardziej doświadczony ćwiczący powie nam, że mięśnie robimy też w kuchni - samo odwiedzanie siłowni nie wystarczy. Czy jest dieta, która szczególnie dobrze zadziała na to, aby nasz brzuch był płaski? Według ekspertów warto zwrócić uwagę na... dietę śródziemnomorską.

Zobacz wideo Anka Dziedzic pokazała proste ćwiczenia na płaski brzuch

Dieta śródziemnomorska najlepszą metodą na płaski brzuch?

Zdrowa żywność jest niezwykle ważna w drodze do wymarzonej sylwetki. Im częściej sięgamy po przetworzone produkty, tym więcej dostarczamy cukru oraz pustych kalorii, które nie sprzyjają szczupłej sylwetce. Z jakiego powodu akurat dieta śródziemnomorska cieszy się takim powodzeniem wśród specjalistów ds. żywienia? Dzieje się tak z kilku prostych powodów. Ten model odżywiania stawia na świeże warzywa i owoce, które dostarczają witamin i minerałów. Ogranicza czerwone mięso, ale nadal dostarcza odpowiednich źródeł białka takich, jak: białe mięso, ryby oraz nabiał. Decydując się na dietę śródziemnomorską, cały czas zjadamy odpowiednią dawkę zdrowego tłuszczu oraz potrzebne węglowodany

Anna Lewandowska poleca trzy szybkie pomysły na obiadTrzy szybkie piątkowe obiady od Anny Lewandowskiej - jarskie, zdrowe i pyszne!

Takie podejście do jedzenia zapewnia doskonałą podstawę do utraty wagi i długoterminowego zadbania o zdrowie. Wiele z tych produktów zapewnia też odpowiednie składniki potrzebne do pracy dla serca – wyjaśnia dietetyk Lisa Richards w rozmowie z portalem She Finds.

Te produkty podkręcą metabolizm i rozświetlą skóręCztery rzeczy, o których warto wiedzieć, jeżeli chcemy podkręcić metabolizm

Dieta śródziemnomorska koncentruje się na spożywaniu dużych ilości białka, węglowodanów i zdrowego tłuszczu w ciągu dnia, co z kolei zwiększa uczucie sytości i utrzymuje je przez dłuższy czas między posiłkami. Stosując ten model żywienia, musimy przestawić się na spożywanie większej ilości ryb, które są świetnym źródłem białka oraz zdrowego tłuszczu. 

Więcej o: