Chcesz ujędrnić i wzmocnić ramiona? Trzymaj się tych ćwiczeń i obserwuj, jak nagromadzona tkanka tłuszczowa znika

Marzą ci się wyrzeźbione ramiona z mniejszą warstwą tkanki tłuszczowej? Czas skupić się na treningach, dotyczących tej części ciała.

Nadmiar tkanki tłuszczowej może być naprawdę irytujący. Niestety pojawia się on nie tylko na brzuchu, lecz także innych częściach ciała, w tym ramionach. Na szczęście, z pomocą diety i ćwiczeń możemy temu zaradzić! 

Zobacz wideo Kate Hudson drżą mięśnie podczas intensywnego treningu

Trening ujędrniający i wzmacniający ramiona

Skuteczne ćwiczenia na ramiona wykonamy przy użyciu ciężarów. W ten sposób najszybciej zwalczymy nadprogramową tkankę tłuszczową i pobudzimy mięśnie do pracy. Po przynajmniej pięciominutowej rozgrzewce, przejdźmy do poniższych propozycji.

Ćwiczenie pierwsze (trzy serie po 12 powtórzeń)

Złap hantle, stań w średnim rozkroku i napnij mięśnie brzucha. Zacznij od zgięcia rąk w łokciach, które trzymasz przy ciele. Ciężarki złap chwytem młotkowym. Lekko zegnij nogi w kolanach i wybijając się ze stóp, wypchnij oba ciężarki w górę. Ostrożnie i pomału wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz!

Treningi HIIT przynoszą świetne efekty, ale nie każdemu przypadną do gustu. Co trenować zamiast interwałów?Trening kalisteniki. Jeździsz na rowerze? Wypróbuj koniecznie!

Ćwiczenie drugie (trzy serie po 10-12 powtórzeń)

Stań prosto w niewielkim rozkroku, ściągnij łopatki i napnij mięśnie brzucha. Chwyć ciężarki w dłonie i unieś wyprostowane ręce na wysokość barków. Powoli je opuść i wykonaj w ten sposób kolejne powtórzenia.

Ćwiczenie trzecie (trzy serie po 8-10 powtórzeń)

Pochyl się lekko do przodu, cały czas trzymając ciężarki w dłoniach. Zacznij prostować ramiona do tyłu, wypychając hantle za plecy. Utrzymuj łokcie w jednej pozycji. 

Trening z taśmą XSpacer z taśmą X - jak go poprawnie wykona? Świetne ćwiczenie dla kobiet

Ćwiczenie czwarte (trzy serie po 12,10, 8 powtórzeń)

Pozostań w ćwierćprzysiadzie z poprzedniego ćwiczenia, pilnując, aby plecy były wyprostowane. Ręce z ciężarkami luźno opuść w stronę podłogi. Następnie otwórz ramiona - unieś ręce na boki tak, by znalazły się prostopadle do tułowia. Pomału opuść ręce do początkowej pozycji. Z każdą serią ćwiczeń zmniejszaj liczbę powtórzeń.

Więcej o: