Trenerka gwiazd doradza domowe zajęcia z hantlami. Zdradza też ulubione ćwiczenie Shakiry

Anna Kaiser z powodzeniem od lat współpracuje z wieloma gwiazdami. Jej ćwiczenia docenia m.in. Sarah Jessica Parker oraz Shakira. Jakie porady ma dla fanów wytrenowanych aktorek i piosenkarek?

Era domowych treningów cały czas ma się dobrze, dlatego warto szukać nowych ćwiczeń, aby mięśnie nie przyzwyczajały się do konkretnego schematu. Anna Kaiser na czas pandemii koronawirusa przygotowywała nagrania z treningami, które przekazywała dalej swoim podopiecznym. W teamie Anny znajduje się między innymi Shakira, która ćwiczy szczególnie intensywnie - śpiewanie i tańczenie na scenie jest wymagającym zadaniem. Kaiser niedawno udzieliła kilku rad osobom, które chcą trenować z ciężarkami, podając przykładowy plan, do którego stosuje się popularna wokalistka.

Zobacz wideo Eva Longoria pokazała trening na pośladki

Domowy trening z ciężarkami? To proste!

Anna zauważa, że wiele osób na początku, całkowicie niepotrzebnie, obawia się ćwiczeń z ciężarkami. Kaiser zachęca, aby ten lęk przełamać i kupić komplet hantli do domowych treningów - szybko zobaczycie, jak wiele daje dodatkowy ciężar.

Z hantlami można wykonać tysiące ruchów. Przydadzą się nawet podczas wykonywania zwykłych przysiadów - komentuje trenerka w rozmowie z The Post.

Ulubione ćwiczenie Shakiry

Anna na przykładzie współpracy z wokalistką przedstawiła listę prostych do powtórzenia ćwiczeń. Potrzebujemy jedynie trochę wolnej przestrzeni oraz kompletu hantli. Shakira wykonywała tę pozycję, przygotowując się n.in. do występu podczas Super Bowl.

  • Stań ze stopami rozstawionymi nieco szerzej niż ramiona, trzymając hantle w każdej dłoni. Ręce puść luźno na boki.
  • Pochyl się pomału w prawo, kolana lekko ugięte, i przesuń hantle do końca nogi, próbując przejść przez kolano prawą ręką.
  • Zegnij lewą rękę i przyciągnij ciężarek pod pachę, a następnie wróć do pozycji stojącej.
  • Zrób 15 powtórzeń po tej samej stronie i powtórz tyle samo razy na drugą.

Kaiser instruuje, aby lekko podwinąć miednicę i wciągnąć tym samym brzuch, aby podczas ćwiczeń pracowały dolne mięśnie brzucha.

Więcej o:
Copyright © Agora SA