Joanna Przetakiewicz porwała na spacer hantle i gumę oporową: Kto powiedział, że ćwiczyć trzeba na siłowni?

Joanna Przetakiewicz pragnie zmobilizować fanów do aktywności fizycznej na świeżym powietrzu. Projektantka zauważyła cenną różnicę pomiędzy takim treningiem, a klasycznymi ćwiczeniami na siłowni.

Joanna Przetakiewicz wie, jak zadbać o smukłą sylwetkę. Znana projektantka mody niedawno pokazała na Instagramie, jak ćwiczy. W ruch poszedł komplet hantli oraz guma oporowa. Przetakiewicz doradza swoim obserwatorom, aby zamiast spędzać kolejny dzień na siłce, wykorzystać piękną pogodę do ćwiczeń na świeżym powietrzu.

Zobacz wideo Joanna Przetakiewicz o swojej fantastycznej sylwetce

Joanna Przetakiewicz wykonuje spacer z gumą oporową

W celu rozruszania się i pobudzenia mięśni do pracy, Przetakiewicz chwyciła za hantelki oraz gumę oporową, którą umieściła tuż nad kolanami. Sylwetka lekko pochylona do przodu, plecy w prostej linii, kolana delikatnie ugięte. W każdej dłoni umieszczony ciężarek. Tak przygotowana Joanna rozpoczęła spacer po drodze, krokiem odstawno-dostawnym z jednoczesnym unoszeniem rąk na zmianę. Bizneswoman nie zapomniała też o właściwym oddychaniu, robiąc głębokie wdechy i wydechy w trakcie treningu

Jak samodzielnie zrobić dezodorant?Zrób własny dezodorant! Zdrowszy dla ciebie i środowiska

Kto powiedział, że ćwiczyć trzeba na siłowni? Co wolisz: cudnie i zielono z witaminą D3 w pakiecie czy klasykę - siłownię z maszynami? - spytała na Instagramie.

Anna Lewandowska poleca dietę DASHLewandowska o diecie DASH. Warto jej spróbować? Trenerka widzi kilka powodów

Po takiej zapowiedzi łatwo jest stwierdzić, co woli gwiazda. Trzeba przyznać jej rację - jeżeli tylko mamy taką możliwość, trening na zewnątrz jest zdecydowanie zdrowszą alternatywą. Z wykorzystaniem gum oporowych oraz kompletu hantli, z którymi ćwiczy Przetakiewicz, możemy zrobić wiele interesujących ćwiczeń, które pozytywnie wpłyną na wiele partii mięśni jednocześnie. Oprócz spaceru w stylu Joanny możemy też wykonać m.in. rumuński martwy ciąg, wypady nogą w bok, klasyczne wyciskanie bicepsów oraz tricepsów, przysiady z właściwym rozciągnięciem taśm oporowych.

Więcej o: