Julia Wieniawa walczy ze stresem z pomocą jogi. Dzielnie ćwiczy nawet w upał! "Ostatnio jestem mocno pospinana"

Julia Wieniawa stara się nie dać lenistwu i regularnie uczęszcza na treningi. Joga to nie tylko ćwiczenia na rozciągnięcie mięśni, lecz także lepsze radzenie sobie ze stresem - w jaki sposób?

Julia Wieniawa kilka lat temu pokochała jogę. W miarę postępów celebrytka jest w stanie wykonywać coraz trudniejsze asany. Poza oczywistymi korzyściami, jakimi są m.in. rozciągnięte mięśnie, poprawa postawy czy równowagi, treningi jogi niosą wiele dobrego dla naszego samopoczucia. Uczą, jak radzić sobie ze stresem i napięciem w trudnych sytuacjach.

Zobacz wideo Julia Wieniawa ćwiczy jogę na odstresowanie

Julia Wieniawa nie odpuszcza. Temperatura powyżej 30 stopni nie przeszkadza w treningach

Biorąc pod uwagę szalejące upały, uprawianie jogi w takich warunkach nie jest łatwym zadaniem! Co ciekawe, na zachodzie coraz popularniejsze robią się treningi tzw. hot jogi, którą wykonujemy właśnie w wysokich temperaturach, aby ćwiczenia przynosiły jeszcze więcej korzyści. Wielu osobom trening w takich warunkach pozwala m.in. szybciej spalić nadprogramowe kalorie. Julia zabrała się jednak do jogi z innych powodów.

Domowe drinki bez alkoholuZdrowe bezalkoholowe drinki na wakacje - bez problemu przygotujesz je w domu

Wiem, że dziś upał i ciężko się ćwiczy, ale musiałam znaleźć chwilę dla siebie. Ostatnio jestem mocno pospinana, a stres dojeżdża mnie z każdej strony, dlatego joga bardzo mi pomaga - wyznała aktorka na Instagramie.

Jak nawilżać skórę od środka?Jak nawilżyć skórę od wewnątrz? Zwróć uwagę na dietę i uzupełnij braki wody

Jaki wpływ na stres ma joga?

Ogromną zaletą tego rodzaju treningów jest fakt, że podczas zajęć uczymy się różnych technik oddychania. Głębokie wdechy i wydechy rozluźniają spięte ciało i regulują oddech, tym samym obniżając nam tętno

Regularna praktyka jogi sprzyjająca wypracowywaniu samoobserwacji i zwiększająca samoświadomość jest doskonałą metodą, pozwalającą lepiej w codziennym życiu zidentyfikować czynniki mające na nas stresogenny wpływ - czytamy na portalu "Boso na macie".

Nie dziwimy się zatem, że Julia wybrała taką formę ćwiczeń i zachęcamy do regularnej praktyki!

Więcej o: