Trening supermodelek - pięciominutowe ćwiczenia na pośladki dają nieźle popalić

Kelly Gale prowadzi na YouTubie kanał z treningami. W najnowszym materiale wideo supermodelka pokazuje, w jaki sposób zacząć trenować pośladki - na początek wystarczy zaledwie pięć minut!

Skuteczność proponowanych przez Kelly Gale treningów potwierdza wiele osób. Nic więc dziwnego, że gdy tylko pojawia się nowe wideo, fanki supermodelki biegną po matę i rozpoczynają serię ćwiczeń. Na kanale Kelly znajdziemy zarówno wersje dla zaawansowanych, jak i początkujących. Najnowszy odcinek z serii dla osób na początku drogi zawiera ćwiczenia, które pomogą we wzmocnieniu pośladków.

Zobacz wideo Kate Hudson drżą mięśnie podczas intensywnego treningu

Pięciominutowy zestaw ćwiczeń od supermodelki. Cel? Zgrabne pośladki!

Nagranie Kelly składa się z zaprezentowania kilku prostych ćwiczeń bez sprzętu (przyda nam się jednak mata, ponieważ sporą część ćwiczeń będziemy robić leżąc na plecach). Każdą pozycję wykonujemy przez 30 sekund. Trening składa się z następujących pozycji wykonywanych na stojąco:

  • przysiady;
  • przysiady w wykroku na prawą nogę;
  • przysiady w wykroku na lewą nogę;
  • pulsowania w przysiadzie.

Część ćwiczeń do wykonania w pozycji leżącej na macie:

  • unoszenie bioder z pozycji leżącej;
  • pulsowanie w górnej pozycji poprzedniego ćwiczenia;
  • unoszenie bioder z wyprostowaną w stronę sufitu lewą nogą;
  • przytrzymanie bioder w górze, połączone z wymachem lewej nogi;
  • unoszenie bioder z wyprostowaną w stronę sufitu prawą nogą;
  • przytrzymanie bioder w górze, połączone z wymachem prawej nogi.
 

Choć trening wydaje się nieskomplikowany i trwa zaledwie pięć minut, gwarantujemy, że pod koniec mięśnie czworogłowe pośladków będą płonąć od wysiłku. Jeżeli jesteśmy bardziej zaawansowani i jedna runda ćwiczeń nie przyniosła nam satysfakcji, spokojnie możemy wykonać dwie lub trzy serie zaprezentowanych przez Kelly ćwiczeń.

Więcej o:
Copyright © Agora SA