Trzy darmowe treningi online Kayli Itsines. Tak nabierzesz kondycji w domowym zaciszu

Kayla Itsines zrewolucjonizowała podejście do treningów. To właśnie jej ćwiczenia zaczęły się pojawiać jako jedne z pierwszych, które zapoczątkowały ruch fitness w social mediach. Oto trzy świetne propozycje Kayli na udany trening w domu.

Kayla Itsines jest jedną z najpopularniejszych instagramowych fitinfluencerek. Trenerka prowadzi prężnie rozwijający się profil na Instagramie. Posiada też własną aplikację z ćwiczeniami, której działanie potwierdza mnóstwo osób na całym świecie. Zaletą wielu proponowanych przez Kaylę treningów jest fakt, że wykonamy je bez sprzętu - dzięki temu możemy ćwiczyć dosłownie wszędzie. Choć wiele ciekawych treningów Itsines możemy wypróbować jedynie za opłatą, te trzy są całkowicie darmowe i równie świetne!

Zobacz wideo Kayla Itsines rozprawia się z plankiem

Trzy darmowe treningi Kayli Itsines do wypróbowania w domu

15-minutowy trening całego ciała

Na pierwszy ogień idzie zestaw ćwiczeń, który pobudzi całe ciało w zaledwie kwadrans. Propozycja pojawiła się jako odpowiedź Kayli na spadek motywacji do ćwiczeń podczas zimowych miesięcy, ale równie dobrze sprawdzi się o każdej porze roku. Zestaw składa się z siedmiu ćwiczeń - każde wykonujemy przez 30 sekund, robiąc 30 sekund pauzy między nimi. W sumie robimy cztery rundy wszystkich ćwiczeń.

Khloe Kardashian uwielbia te ćwiczenia na ramionaPięciominutowy trening ramion z wykorzystaniem obciążników na nadgarstki

Stretching całego ciała

To świetna opcja na luźniejsze dni, kiedy musimy zrobić przerwę od intensywniejszych ćwiczeń. Cała sesja trwa od pięciu do dziesięciu minut (w zależności od umiejętności i potrzeb trenującego). Sześć pozycji zaproponowanych przez Kaylę skupia się na zwiększeniu zakresu ruchu bioder, pośladków, ramion i kręgosłupa. Postaraj się zrobić jedno lub dwa powtórzenia tego obwodu, aby zwiększyć elastyczność mięśni i ruchomość stawów.

Kulki mocy są pyszne i nie zawierają wielu kaloriiSmaczne przekąski do 100 kalorii. Pyszne i nie rujnujące opracowanej diety

Kwadrans na dolne partie ciała

Jeśli chcesz wzmocnić nogi i pośladki, mamy na to świetny sposób. Ta propozycja Itsines sprawi, że pośladki, mięśnie czworogłowe, ścięgna podkolanowe oraz rdzeń staną przed poważnym wyzwaniem - mięśnie nabiorą siły, zwiększy się też zakres ruchu.

Więcej o: