Rewelacyjny dziesięciominutowy trening brzucha. Chloe Ting wie, jak osiągnąć najlepsze rezultaty

Chloe Ting zebrała spore grono fanów swoich planów treningowych. Skuteczność ćwiczeń youtuberki potwierdza mnóstwo osób. Ten trening na mięśnie brzucha to prawdziwy przebój!

Chloe Ting porwała do ćwiczeń już prawie 21 milionów użytkowników platformy YouTube. Sieć zalewają nie tylko same nagrania treningów Chloe, lecz także recenzje i metamorfozy osób, które zdecydowały się na oferowane przez Ting zestawy ćwiczeń. Najnowszy trening brzucha z pewnością już wkrótce będzie jednym z najpopularniejszych wideo Chloe!

Jennifer AnistonJennifer Aniston potrafi utrzymać 10-minutową deskę. Forma gwiazdy robi wrażenie

Zobacz wideo Eva Longoria wykonuje akrobacje na trampolinie

Chloe Ting proponuje nowy dziesięciominutowy trening - prawdziwa petarda!

34-letnia trenerka wykorzystuje swoją popularność w social mediach do promowania aktywności fizycznej. Sądząc po pojawiających się opiniach - robi to z dużym sukcesem. Proponowane przez Chloe zajęcia często odbywają się bez jakiegokolwiek sprzętu, dzięki czemu bez obaw można je przeprowadzić w domowych warunkach.

Brokuły mają wiele cennych witamin i minerałówSurowa dieta. Jakie produkty warto włączyć do menu? Takie mają więcej witamin

Nowa propozycja zawiera 18 ćwiczeń, przed rozpoczęciem trzeba jedynie zrobić dobrą rozgrzewkę (przykładowe również znajdziemy na kanale Ting). Każdą pozycję wykonujemy od 15 d0 30 sekund, a między każdą robimy dziesięciosekundową pauzę. Do odświeżonej wersji popularnego treningu przyda nam się ciężarek - jeżeli go nie posiadamy, bez problemu możemy go zastąpić butelką z wodą. Oto kilka przydatnych wskazówek do treningu:

  • Upewnij się, że angażujesz w ruch mięśnie rdzenia (tutaj znajdziesz opis, czym jest wspomniana grupa mięśni).
  • Nie przeciążaj się - jeśli wersja treningu z dodatkowym obciążeniem jest dla ciebie zbyt trudna, rób ćwiczenia bez ciężarków.
  • Pilnuj stabilizacji bioder - tak zaangażujesz do pracy właściwe mięśnie i unikniesz kontuzji.
  • Nie rób niczego ponad swoje siły - Chloe zawsze pokazuje dwie wersje - podstawową i zaawansowaną. Nie od razu wykonasz ćwiczenia z drugiej grupy i jest to normalne!
 
Więcej o: