Nietypowe żywieniowe nawyki Victorii Beckham. Była Spice Girl ma oryginalną przekąskę

Victoria Beckham przyznała, że zawsze ma przy sobie ziarna kawy, które sprawdzają się w roli przekąski. To nie jedyny dziwny nawyk bizneswoman.

Victoria Beckham potrafi zaskakiwać, nawet kiedy chodzi o nawyki żywieniowe. Magazyn "Hello" postanowił sprawdzić, w jaki sposób żona Beckhama dba o linię - fani wciąż zachwycają się jej sylwetką, która zdaje się od lat nie zmieniać. Trzeba przyznać, że triki Victorii są dość... dziwne.

Zobacz wideo Victoria Beckham i jej wakacje z rodziną

Dziwne nawyki żywieniowe Victorii Beckham

Kawa dobra na... wszystko?

Wróćmy najpierw do ziaren kawy. Celebrytka twierdzi, że ich przeżuwanie pomaga jej walczyć z alkoholowym głodem. Kilka zjedzonych ziarenek kawy ma powodować, że chęć na wypicie kolejnego drinka znika. Ale to nie jest jedyna zaleta. Victoria stosuje ten nietypowy zabieg również wieczorami, aby nie mieć ochoty na słodkie napoje.

Poranna dawka octu jabłkowego

Beckham każdego ranka na czczo sięga po sprawdzony sposób na podkręcenie metabolizmu, pod postacią dwóch łyżek octu jabłkowego. Po tym specyfiku wypija od razu szklankę jeszcze wrzącej wody z cytryną.

Rewers to doskonałe ćwiczenie na mięśnie brzucha.Ćwiczenie poruszy te mięśnie, z którymi tradycyjne przysiady sobie nie poradzą

DUŻO awokado

Według "Hello" Victoria dziennie potrafi zjeść aż trzy lub cztery sztuki awokado. Ma to pomóc skórze, aby była zdrowa, nawilżona i promienna. Część dietetyków ma nieco odmienne zdanie i apeluje, że taka ilość awokado wcale nie musi wpływać dobrze na nasz organizm.

Dorsz czarny

Ten gatunek to ulubiona wakacyjna przekąska Victorii. Ryba ma dużo witamin i minerałów, a w tym ważnych witamin z grupy B oraz kwasów tłuszczowych. Jest przy tym lekkostrawna, co jest kolejnym plusem dla osób dbających o linię.

Anna Lewandowska proponuje jaglankę z awokadoLewandowska poleca jaglankę z awokado. Oto kilka ciekawych przepisów trenerki

Nasiona w aminokwasach

Wszelkie ziarna są świetną przekąską, bogatą w szereg składników odżywczych. Celebrytka, aby dodać jeszcze więcej witamin, polewa wybrane nasiona organicznymi aminokwasami. Lubi też ziarna lekko podprażyć, aby były bardziej chrupiące.

Więcej o: