Ulubione treningi cardio Khloe Kardashian. W taki sposób szybko spala tkankę tłuszczową i ujędrnia ciało

Khloe Kardashian ćwiczy kilka razy w tygodniu. Stara się, aby ćwiczenia były zróżnicowane. Kiedy przychodzi dzień cardio wybiera jeden z tych zestawów.

Khloe Kardashian doskonale zdaje sobie sprawę, ile dobrego może przynieść prawidłowo skonstruowany trening cardio. Zajęcia z tego zakresu to nie tylko spalanie tłuszczu i ujędrnienie ciała, lecz także sposób na szybkie wzmocnienie kondycji. Cardio jest bardzo ważnym elementem treningowego planu, jeśli chcemy zbudować sylwetkę. Na jakie ćwiczenia najczęściej decyduje się Khloe?

Zobacz wideo Fani śmieją się z Kim Kardashian. Gwiazda ostro odpowiada na zarzuty i pokazuje, co skrywa w lodówce

Trening cardio Khloe Kardashian

Propozycja pierwsza - pięciominutowy wyciskacz potu

Każdą pozycję wykonujemy przez 45 sekund, robiąc 15 sekundowe przerwy pomiędzy każdym ćwiczeniem. Powtarzamy cały obwód tyle razy, ile zdążymy w ciągu pięciu minut. Na trening składają się:

  • wyskoki z przysiadu do deski;
  • wyskok z przysiadu na szeroko rozstawionych nogach do przysiadu w mniejszym rozkroku;
  • krok niedźwiedzi;
  • przeskoki w bok;
  • pajacyki połączone z podskokiem, podczas którego przyciągamy kolana jak najbliżej klatki piersiowej.

Jacqueline Fernandez uwielbia jogęPięć lekcji fitness od Jacqueline Fernandez. Postaw na różnorodność treningów

Propozycja druga - szybki trening HIIT

Zestaw powtarzamy w trzech seriach:

  • burpees z rotacją ciała o 180 stopni (dziewięć powtórzeń);
  • wypady nogą w tył z przeskokiem (20 powtórzeń);
  • pajacyki w pozycji deski na zmianę z pajacykami w pozycji stojącej (180 powtórzeń).

Wybuchowe cardio w trzech krokach

Każde ćwiczenie robimy przez 30 sekund bez przerwy. Po jednej rundzie robimy krótką przerwę i zaczynamy kolejną serię. W sumie mamy przed sobą cztery obwody, każdy składający się z:

  • klasycznych burpees;
  • wspinaczki górskiej;
  • burpees połączonych z pompkami.

naukowcy porównują niskotłuszczową dietę roślinną i dietę ketoProsta zmiana w diecie może "przeprogramować" nasz metabolizm

Ujędrniające cardio

Na koniec szybki trening składający się z siedmiu pozycji. Każdą wykonujemy przez 30 sekund w jak najszybszym tempie. Po każdym ćwiczeniu robimy dziesięć sekund przerwy:

  • pajacyki;
  • pajacyki połączone z wypadami nogą w tył z przeskokiem;
  • wspinaczka górska;
  • pompki z dłońmi opartymi o podwyższenie;
  • przysiady z wyskokiem;
  • burpees;
  • unoszenie kilka centymetrów nad podłogę wyprostowanych nóg w pozycji leżącej.
Więcej o: