Trzy domowe napoje, które wspomogą odchudzanie. Gratka dla miłośników smaków słodko-kwaśnych

Wraz z nadchodzącą ciepłą pogodą coraz częściej sięgamy po soki. Warto przestawić się na te domowej roboty, które nie dość, że są równie smaczne, zawierają więcej korzyści dla naszego zdrowia.

Czy jest coś lepszego w upał niż szklanka ulubionego soku z kostkami lodu? Orzeźwiające napoje pomagają nam przetrwać gorącą pogodę, często dostarczając naszemu organizmowi niepotrzebnych konserwantów. Czym zastąpić kupowane napoje? Jeżeli lubicie te słodko-kwaśne, te trzy propozycje na pewno przypadną wam do gustu.

Zobacz wideo Anna Starmach pokazała zdrowe śniadanie swojej córeczki

Trzy domowe wariacje wiśniowego soku. Tak wspomożesz metabolizm i obniżysz ciśnienie

Zbyt wysokie ciśnienie to problem, z którym boryka się wiele osób. Przeciwutleniacze zawarte w poniższych sokach pomagają uregulować poziom cukru we krwi, co przekłada się na wyrównanie ciśnienia. Kolejną zaletą domowych soków jest ich wpływ na nasz metabolizm. Składniki soków pozytywnie wpływają na pracę jelit, a szybsze trawienie przekłada się na szybszą utratę zbędnych kilogramów. 

Rewers to doskonałe ćwiczenie na mięśnie brzucha.Trening... przed treningiem, czyli w jaki sposób szybciej spalić tłuszcz podczas ćwiczeń

Sok wiśniowo-cytrynowy

  • 3/4 szklanki kwaśnego soku z wiśni;
  • dwie łyżeczki miodu;
  • łyżeczka soku z cytryny;
  • dwie gałązki świeżej mięty.

Zmiksuj wszystkie składniki i przelej powstały napój do szklanki napełnionej wcześniej kostkami lodu.

Napój wiśniowo-waniliowy

  • pół szklanki kwaśnego soku wiśniowego;
  • pół szklanki niskotłuszczowego mrożonego jogurtu waniliowego;
  • 1/4 szklanki mrożonych wiśni;
  • 1/4 szklanki mleka migdałowego;
  • 1/4 łyżeczki ekstraktu kokosowego.

W blenderze zmiksuj wszystkie składniki na gładką masę. Przelej powstały mus do szklanki, udekoruj miętą i świeżymi wiśniami.

Podczas biegania pracują niemal wszystkie grupy mięśniSpięte łydki po bieganiu? Wiemy jak pozbyć się uciążliwego bólu. Jest kilka sposobów

Sok cytrusowo-wiśniowy

  • pół szklanki kwaśnego soku wiśniowego;
  • 1/4 szklanki soku z czerwonego grejpfruta;
  • łyżka soku z limonki;
  • szklanka kruszonego lodu;
  • łyżka soku z cytryny;
  • odrobina wody mineralizowanej.

Wymieszaj w szklance soki, na sam koniec dodaj wodę mineralizowaną.

Więcej o: