Pozytywną energię pobierzesz nie tylko ze słońca. Ewa Szabatin poleca kilka przysmaków, które pobudzą nas do działania

Ewa Szabatin wrzuciła na bloga kilka przepisów, dzięki którym zachowamy wysoki poziom energii przez cały dzień. Nie dość, że pełne witamin, to są to same pyszności!

Ewa Szabatin zachęca wiernych czytelników bloga do wybierania energetycznych potraw. Jej większe zapasy przydadzą się zwłaszcza teraz, kiedy dzień jest coraz dłuższy, dzięki czemu codziennie możemy zrobić zdecydowanie więcej rzeczy z dodatkową motywacją. Jak na bieżąco codzienną dietą uzupełniać zapasy energii?

Zobacz wideo Anna Starmach poleca prosty i zdrowy wegetariański obiad

Ewa Szabatin poleca energetyczny dzienny jadłospis

Kolorowa micha na dobry początek dnia

  • trzy mrożone banany (obrane przed zamrożeniem);
  • szklanka mrożonych jagód;
  • dwie łyżki nasion chia;
  • pół łyżeczki ekstraktu waniliowego;
  • 2/3 szklanki mleka roślinnego.

Zacznij od wrzucenia wszystkich składników do blendera i zmiksowania ich na gęstą i gładką masę. W razie potrzeby dodaj więcej mleka roślinnego. Przygotowane smoothie przelej do miski i udekoruj je granolą, świeżymi owocami, wiórkami kokosowymi lub innymi ulubionymi dodatkami.

Przysiady na skrzyniZasada dziesięciu sekund - w taki sposób podniesiesz efektywność swoich treningów

Szybka (i pyszna) przekąska

  • ulubione wafle ryżowe;
  • łyżka masła orzechowego bez soli i oleju palmowego;
  • łyżeczka jogurtu kokosowego;
  • 2-3 truskawki lub inne dostępne owoce;
  • pół łyżeczki nasion chia.

Wafel ryżowy posmaruj masłem orzechowym, a następnie dodaj na środek łyżkę jogurtu kokosowego. Ulubione owoce pokrój w plasterki i ułóż je na przekąsce. Przed podaniem posyp całość nasionami chia.

płaski brzuchDziesięciominutowy trening, który uderzy w KAŻDY mięsień brzucha. Zrób formę do lata

Krewetki w curry (porcja dla dwóch osób)

  • 20 dużych krewetek;
  • cztery ząbki czosnku;
  • 15 pomidorków cherry;
  • szklanka mleka kokosowego do gotowania;
  • dwie łyżeczki curry;
  • łyżeczka chilli;
  • łyżeczka kurkumy;
  • sól i pieprz do smaku;
  • sos sojowy do smaku;
  • dwa opakowania białego ryżu;
  • pół łyżeczki masła klarowanego;
  • sok z połowy cytryny.

Najpierw ugotuj ryż w osolonej wodzie. W czasie, kiedy ryż się gotuje, podsmaż czosnek na maśle klarowanym, dodaj pomidorki cherry przecięte na pół. Po około trzech minutach dodaj rozmrożone krewetki oraz mleko kokosowe. Duś wszystkie składniki około siedmiu minut pod przykryciem. Po tym czasie dodaj przyprawy i ponownie duś, aż krewetki będą ugotowane. Na koniec dodaj sos sojowy. Do miski nałóż jedną porcję ryżu i polej go krewetkami z sosem.

Więcej o: