Kasia Dziurska zachęca ze słonecznej Dominikany do treningu z taśmami. Te ćwiczenia zapewnią nam płaski brzuch

Kasia Dziurska wrzuciła niedawno na swój Instagram kilka ćwiczeń, które zainteresują każdego, kto marzy o płaskim brzuchu.

Kasia Dziurska często publikuje na swoich profilach w mediach społecznościowych ciekawe treningi, które są ogromną pomocą dla wielu osób. Fani Kasi na pewno wiedzą, że fitinfluencerka uwielbia ćwiczenia z taśmami oporowymi. Z ich wykorzystaniem możemy zrobić efektywny trening na płaski brzuch. Wystarczy przyswoić sobie kilka prostych ćwiczeń.

Zobacz wideo

Kasia Dziurska poleca sześć ćwiczeń z taśmami oporowymi

Choć niestety pogoda sprawia wrażenie, że o ciepłej wiośnie możemy zapomnieć, ten zestaw treningowy może nas porządnie rozgrzać! Dziurska radzi, aby wykonać cztery serie poniższych ćwiczeń, po 45 sekund każde. Między rundami NIE robimy przerw! Podejmiecie się tego wyzwania?

Ćwiczenie pierwsze

Siadamy na macie, ręce opieramy o podłogę w szerokim rozstawieniu. Taśmę zakładamy nad kostki. Plecy trzymamy w jednej linii. Ćwiczenie polega na wykonaniu nożyc poziomych przy jednoczesnym napinaniu gumy.

Ćwiczenie drugie

Tym razem zmieniamy pozycję rąk i kładziemy na ziemi przedramiona. Taśma zostaje w tym samym miejscu, a my wykonujemy nożyce poziome.

Ćwiczenie trzecie

Przekładamy gumę treningową na podeszwy stóp. Ręce lekko uginamy w łokciach i trzymamy je z tyłu, aby ustabilizować pozycję. Następnie wykonujemy tzw. rowerek, przyciągając do siebie na zmianę raz lewe, raz prawe kolano, pilnując, aby guma nie spadła nam ze stóp. 

Ćwiczenie czwarte

Taśma pozostaje na śródstopiu, a my modyfikujemy trzecie ćwiczenie. W tej wersji w ruchu biorą też udział ręce. Zakładamy dłonie za głowę, a następnie przyciągamy do siebie lewe kolano i prawy łokieć i odwrotnie.

Ćwiczenie piąte

Przechodzimy do pozycji deski na prostych rękach. Guma cały czas pozostaje na stopach. Wykonujemy pozycję zwaną pod nazwą wspinaczki górskiej, przyciągając do rąk naprzemiennie lewą i prawą nogę. Uwaga na taśmę!

Ćwiczenie szóste

Pozostajemy w pozycji wysokiej deski. Ostatnie ćwiczenie polega na odstawianiu w bok raz lewej, raz prawej nogi, naciągając w ten sposób taśmę treningową. Staramy się odstawić nogę, jak najdalej jesteśmy w stanie - tak, aż poczujemy palące mięśnie brzucha.

Więcej o: