Kourtney Kardashian ma cztery wskazówki dotyczące treningów, które pozwalają jej pozostać w formie

Kourtney Kardashian prowadzi bardzo intensywny tryb życia. Jednak między prowadzeniem firmy, sesjami zdjęciowymi oraz wychowaniem trójki dzieci zawsze znajduje czas na treningi. Potrafi wykorzystać efektywnie każdą minutę.

Kourtney Kardashian zwykle ma wypchany grafik po brzegi. Wśród niekończącej się listy obowiązków i spotkań celebrytka umieszcza okienko, które poświęca na ćwiczenia. Niezależnie od tego, czy będzie w domu, czy w podróży, dzięki kilku zasadom jest w stanie przeprowadzić dobry trening.

Zobacz wideo Kim Kardashian pokazała jak ćwiczy, ale czy jej trener aby na pewno jest kompetentny?

Kourtney Kardashian stosuje się do czterech prostych zasad

Dokładnie zaplanowany trening na bieżni

Celebrytka oprócz tradycyjnego biegania, ma listę ćwiczeń stworzoną przez trenera, która w efektywny sposób wykorzystuje maszynę. Plan zajęć wygląda następująco:

  • Marsz bokiem, który wykonuje z prędkością średnio trzech kilometrów na godzinę w 30-sekundowych odstępach;
  • Marsz bokiem z taśmą oporową na kolanach, wykonywany z prędkością numer jeden lub dwa;
  • 30-sekundowe interwały marszu z kątem nachylenia bieżni między 10-15 procent przy prędkości około 5,5 kilometra na godzinę;
  • Naprzemienne wykonanie dziesięciu przysiadów z kettlebells i 30 sekund chodzenia do tyłu z nachyleniem 10-15 procent przez łącznie pięć minut.

Te produkty podkręcą metabolizm i rozświetlą skóręWspomogą metabolizm i sprawią, że skóra będzie promieniała zdrowiem. Top pięć produktów

Pamiętaj o treningu HIIT

W ciągu tygodnia Kourtney stara się znaleźć czas również na trening interwałowy o wysokiej intensywności. Jej program obejmuje trzy zestawy przysiadów i wyskoków, wspinaczek górskich i pompek, burpees i przysiadów, a także pajacyków i desek.

Ćwicz nawet w podróży

Wakacje bez treningów? Nie ma mowy! Gwiazda podczas wyjazdów dużo spaceruje, wykonuje ćwiczenia z taśmami minibands, na które zawsze znajdzie miejsce w walizce. 

Kenza Lifts pokazała różnicę w kalorycznościInfluencerka pokazała, jak zmieniło się jej ciało po zwiększeniu kaloryczności

Trenuj pięć razy w tygodniu

Najważniejsza w utrzymaniu formy jest konsekwencja. Dlatego, nawet jeśli Kourtney nie ma ochoty danego dnia na ćwiczenia, przełamuje lenistwo i przystępuje do działania.

Więcej o: