Różowy popcorn, smoothie z awokado i sałatka z brukselki, czyli ulubione przekąski Kim Kardashian

Kim Kardashian stara się, aby w jadłospisie pojawiały się co pewien czas nowe smaki. Te trzy proponowane przez celebrytkę przekąski są tego świetnym przykładem.

Kim Kardashian lubi urozmaicać codzienną dietę o wymyślne przekąski. Celebrytka stawia na zdrowe produkty, którym podkręca smak, dodając różne przyprawy. Naszą uwagę zwróciły poniższe trzy propozycje. Różowy popcorn na wspólne wieczory z przyjaciółmi będzie prawdziwym hitem.

Zobacz wideo Fani śmieją się z Kim Kardashian. Gwiazda ostro odpowiada na zarzuty i pokazuje, co skrywa w lodówce

Trzy zdrowe przekąski od Kim Kardashian

Smoothie z awokado - idealne do śniadania

  • jedno ekologiczne awokado, pozbawione pestki i obrane;
  • jedna szklanka ulubionego napoju roślinnego (możesz je zastąpić zwykłym mlekiem);
  • jedna miarka białka waniliowego w proszku;
  • 1/4 łyżeczki oleju MCT (polecamy kokosowy);
  • dwie łyżeczki miodu manuka lub dwa daktyle bez pestek.

Przygotowanie: zmiksuj wszystkie składniki na gładką masę i podawaj od razu.

pilates pomaga spalić zbędne kalorieJogę i pilates możesz ćwiczyć z platformą YouTube. Oto cztery najciekawsze kanały

Lunchowa sałatka z brukselki

  • 12 małych brukselek, drobno posiekanych;
  • sześć plastrów ugotowanego boczku (opcjonalnie);
  • szklanka posiekanych orzechów (migdały, orzechy włoskie albo ulubiona mieszanka);
  • półtorej szklanki startego parmezanu;
  • awokado;
  • na sos: sok z jednej cytryny, sok z jednej pomarańczy, łyżeczka zmielonego czosnku, pół szklanki oliwy z oliwek, sól i pieprz do smaku, opcjonalnie łyżeczka miodu dla osłody.

Przygotowanie: wrzuć wszystkie składniki, wymieszaj z przygotowanym dressingiem.

Ewa Szabatin o sposobach na odpornośćNie tylko kurkuma i czarny pieprz. Ewa Szabatin podaje listę przypraw, które wzmocnią odporność

Różowy popcorn na wieczory z Netfliksem

  • pięć lub sześć porcji gotowanego zwykłego popcornu;
  •  szklanka cukru owocowego (można go zastąpić organicznym cukrem trzcinowym);
  • dwie łyżeczki aromatu waniliowego;
  • sześć łyżeczek oleju kokosowego;
  • dwie łyżki wody;
  • proszek z buraków, najpierw dodaj 1/4 łyżeczki, później dodawaj tyle, aby uzyskać właściwy kolor.

Przygotowanie: dodaj wszystkie składniki do rondla (oprócz popcornu), zamieszaj i zagotuj. Odstaw sos na bok, aby ostygnął do temperatury pokojowej. Po tym czasie przygotuj popcorn i polej go buraczanym sosem.

Więcej o: