Intensywny domowy trening Jenny Dewan. Jak krok po kroku wykonać poszczególne ćwiczenia?

Jenna Dewan od czasu do czasu informuje fanów, jak wyglądają jej treningi oraz dieta. Ćwiczenia, które wykonuje w domu, wyglądają na takie, które dają porządny wycisk. Jak je powtórzyć?

Jenna Dewan dużo czasu spędza na tym, aby utrzymać swoją kondycję w odpowiedniej formie. Aktorka dokładnie wie, w jaki sposób trenować, aby cały czas cieszyć się z mocnych mięśni brzucha. Po obejrzeniu tego nagrania aż chce się ćwiczyć! 

Zobacz wideo Intensywny domowy trening Jenny Dewan

Jenna Dewan stawia na domowe ćwiczenia bez sprzętu

Dewan potrafi wykorzystać domową przestrzeń na intensywny trening, który pobudzi do pracy całe ciało. Te szybkie zajęcia sprawdzają się, gdy aktorka ma mało czasu, ale nie chce ominąć treningu. Całość składa się z kilku intensywnych ćwiczeń.

Ćwiczenie pierwsze

Przyjmij pozycję deski na ugiętych przedramionach. Pilnuj, aby łokcie znalazły się w tej samej linii z ramionami. Następnie, utrzymując ciało w przyjętej pozie, przyciągnij prawe kolano do prawego łokcia. Odstaw nogę i powtórz to samo na drugą stronę. Szybko zmieniaj nogi i kontynuuj ćwiczenie, aż zrobisz 25 powtórzeń.

Anna Dziedzic zwraca uwagę na popularne błędyAnna Dziedzic pokazała najczęstsze błędy, które popełniamy, ćwicząc mięśnie brzucha

Ćwiczenie drugie

Rozstaw stopy na szerokość bioder, odepchnij biodra do tyłu i zegnij kolana, aby zejść do przysiadu. Zrób 20 powtórzeń. Jeżeli chcesz dodatkowo ulepszyć ćwiczenie, podczas jego wykonywania trzymaj oburącz kettlebell.

Ćwiczenie trzecie

Przyjmij pozycję deski na prostych rękach, a następnie obniż klatkę piersiową w kierunku podłogi. Wykonaj dziesięć pompek. Jeśli nie jesteś w stanie wykonać tych klasycznych, oprzyj o matę kolana.

Anna LewandowskaLewandowska o skutkach śmieciowego jedzenia. Puste kalorie to dopiero początek

Ćwiczenie czwarte

Wróć do rozkroku na szerokość bioder. Zrób wyskok w górę, a następnie zrób przysiad, z rękoma splecionymi na wysokości klatki piersiowej. Z przysiadu wyskocz w górę. Wykonaj dziesięć powtórzeń.

Ćwiczenie piąte

Połóż się na plecach, stopy oprzyj o matę, zginając nogi w kolanach. Dłonie lądują za głową. Napnij mięśnie brzucha i unieś tułów w górę. Przytrzymaj chwilę pozycję, po czym pomału wróć do leżenia. Zrób 25 brzuszków.

Więcej o: