Anna Dziedzic pokazała najczęstsze błędy, które popełniamy, ćwicząc mięśnie brzucha. Też tak robisz?

Wytrenowany brzuch jest twoim celem? Z pewnością natkniesz się na te ćwiczenia. Pytanie, czy wykonujesz je we właściwy sposób? Anna Dziedzic pokazała dwie wersje popularnych pozycji. Tak sprawdzisz, czy robisz je poprawnie.

Anna Dziedzic postanowiła przedstawić pięć podstawowych ćwiczeń na mięśnie brzucha. W dwóch wersjach. Zobaczcie, którą wykonujecie - od tego zależy, czy przyniosą wam zamierzone efekty. Warto pamiętać, że tylko poprawnie przeprowadzony trening angażuje do pracy właściwe mięśnie. Jak w takim razie zrobić ćwiczenia, po których mięśnie brzucha będą płonąć?

Zobacz wideo

Top pięć ćwiczeń na mięśnie brzucha. Robisz je dobrze?

Anna w ramach krótkiego szkolenia i inspiracji opublikowała pięć nagrań, na którym możemy zobaczyć, jak łatwo jest popełnić błąd nawet w prostych ćwiczeniach.

Prawidłowa technika wykonania ćwiczenia to 90 procent jego efektywności, czyli sukcesu dobrego treningu - podkreśla trenerka na Instagramie.

Warto wziąć te słowa pod uwagę i przeanalizować własne treningi.

joga w domuCzy joga może pomóc w walce z cellulitem? Ten zestaw ćwiczeń przyniesie świetne efekty

Uniesienie ciała w klęku podpartym

Dziedzic pokazuje, jak bardzo różni się poprawna wersja od tej robionej błędnie. Gdy zdecydujemy się na to ćwiczenie, pilnujmy, aby kolana znajdowały się dokładnie pod biodrami, a nogi nie wychylały się do tyłu. W kolanach powinien zostać cały czas zachowany kąt prosty.

Rotacja nóg w pozycji leżącej

Gdy już leżymy na macie i przychodzi czas na rotację nogami, pilnujmy, aby były one cały czas wyprostowane. Inaczej nie napinamy podczas ruchu mięśni brzucha.

Smoothie z dodatkiem matchy podkręci metabolizmSmoothie z matchą, czyli ulubiony koktajl dietetyków. Tak podkręcisz metabolizm

Unoszenie nóg w pozycji leżącej

To ćwiczenie wielu osobom sprawia spore problemy. Jednak kiedy je opanujemy, efekty będą naprawdę świetne. Najczęstszym błędem w przypadku tego ćwiczenia jest odrywanie pleców od maty. Kolejnym błędem jest uginanie nóg w kolanach. Podczas całego ćwiczenia nogi muszą być wyprostowane.

Brzuszki w wersji tradycyjnej i skośnej

W przypadku brzuszków skośnych po raz kolejny należy zwrócić uwagę na prostowanie nóg w kolanach. Drugą sprawą jest napinanie szyi. W obu przypadkach, aby unieść górną część ciała z maty, musimy nauczyć się pracować mięśniami brzucha.

Więcej o: