Sekrety ćwiczeń Margot Robbie. Aktorka nie lubi treningów siłowych, ale zastąpiła je czymś innym

Margot Robbie nie lubi podnosić ciężarów. Ma jednak inne sprawdzone sposoby, które pomagają zachować formę.

Margot Robbie nie należy do kobiet, które zafascynowały się wyciskaniem sztang na siłowni. Australijska aktorka stawia na lżejsze formy aktywności fizycznej, które są jednak równie intensywne. Margot udowadnia, że wyćwiczenie zgrabnej sylwetki i zarysowanych mięśni jest możliwe bez podnoszenia ciężarów.

Zobacz wideo Eva Longoria ćwiczy zumbę na trampolinie

Margot Robbie postawiła na trzy treningi

W rozmowie z magazynem "Women's Health" Robbie wyznała, że najczęściej ćwiczy pilates, tenis oraz taniec. Dzięki tym treningom wciąż pozostaje w ruchu, spala tkankę tłuszczową, a przy okazji dobrze się bawi. 

Zainteresowałam się pilatesem w 2013 roku po przeprowadzce do Los Angeles. Po porządnym rozciąganiu zawsze czuję się dużo lepiej. Kiedy przygotowuje się do roli, stawiam na ulubione treningi, takie jak tenis z przyjaciółmi czy zajęcia z tańca. W ten sposób się relaksuję przed kolejnymi wyzwaniami - dodała Margot.

Eva Longoria ćwiczy zumbę na trampolinieEva Longoria trenuje zumbę na trampolinie podczas podróży jachtem. Nie ma czasu na wymówki

Co ciekawe, aktorkę zafascynował niedawno... boks. Trening wymaga całkowitego skupienia, dzięki czemu Robbie jest w stanie oderwać się od codzienności. Zajęcia świetnie wpływają też na koordynację i naukę równowagi. Mogą też pomóc w wyrzucaniu negatywnych emocji czy stresu. Trener osobisty aktorki najbardziej jednak naciska na pilates, który uczy prawidłowego oddychania, rozluźnia napięte mięśnie i ćwiczy prawidłową postawę ciała. 

dlaczego warto wypróbować post przerywanyEfekty uboczne stosowania postu przerywanego. To warto wiedzieć, zanim zdecydujesz się na IF

Czy trening siłowy jest odpowiedni dla kobiet?

Wiele z nas obawia się, że podnosząc ciężary, szybko nabierzemy zbyt dużo masy mięśniowej, przez co sylwetka stanie się mniej kobieca. Jest to błędne myślenie - wszystko zależy od tego, jak często wykonujemy taki trening, jaką wagę podnosimy oraz jak wygląda nasza dieta. Oczywiście nie każdej kobiecie odpowiada trening siłowy, jednak jeśli chcemy spróbować takiej formy aktywności, nie mamy się czego bać.

Więcej o: