Złocista jaglanka czy czekoladowy przekładaniec? Tym śniadaniom Anny Lewandowskiej trudno się oprzeć

Jeśli pogoda sprawia, że masz ochotę na ciepłe śniadanie, te dwa pomysły Anny Lewandowskiej osłodzą poranki.

Anna Lewandowska uwielbia śniadania na słodko. Oczywiście te w zdrowej wersji, z wykorzystaniem składników bogatych w witaminy i minerały. Dziś przyglądamy się dwóm propozycjom, które bez problemu przygotujemy samodzielnie w domu. Zasmakują całej rodzinie!

Zobacz wideo Anna Lewandowska trenuje boks. Zaraziła tym Klarę?

Anna Lewandowska poleca przepisy na słodkie śniadania

Czekoladowy przekładaniec z nadzieniem

  • dwa jajka;
  • dwie łyżki mąki kukurydzianej, kasztanowej lub ryżowej;
  • szczypta bezglutenowego proszku do pieczenia;
  • jedna łyżka czekoladowego białka roślinnego;
  • dwie łyżki mleczka kokosowego;
  • pasta orzechowa Truskawka;
  • świeże owoce;
  • orzeszki pinii.

Przygotowanie: zblenduj wszystkie składniki, smaż masę pod przykryciem z dwóch stron. Gotowy omlet pokrój na cztery części, przełóż pastą czekoladową, dodaj na wierzch ulubione owoce i orzeszki pinii.

Takie słodkie śniadanie dostarczy nam niezbędnej rano energii oraz takie składniki odżywcze, jak m.in.: selen, kwas foliowy, kwasy omega-3, pełnowartościowe białko, witaminy A, D ,E, K oraz B12. 

Lucy Gornall opowiedziała o treningowym wyzwaniu"Robiłam 150 brzuszków codziennie przez dwa tygodnie". Wyniki wyzwania zaskakują

Złocista jaglanka

  • 50 gramów kaszy jaglanej;
  • pół szklanki napoju roślinnego;
  • pół szklanki mrożonych owoców leśnych;
  • pół banana;
  • jedna garść orzechów;
  • jedna łyżeczka masła ghee;
  • jedna łyżeczka siemienia lnianego;
  • jedna łyżeczka cukru kokosowego.

Przygotowanie: kaszę jaglaną przepłukaj raz lub dwa razy pod bieżącą zimną wodą, a następnie ugotuj na napoju roślinnym wg instrukcji na opakowaniu. Do gotującej się jaglanki dodaj masło ghee, cukier kokosowy i siemię lniane. W osobnym rondelku podgotuj owoce leśne. Do miseczki wyłóż ugotowaną kaszę, owoce leśne, pokrojonego banana oraz orzechy.

płaski brzuchSame brzuszki nie zapewnią nam formy na lato. Jak zadbać o płaski brzuch na wakacje?

W jaglance znajdziemy sporą ilość dobrze przyswajalnego białka roślinnego, żelazo, witaminy z grupy B, lecytynę oraz miedź. Jedynym minusem potrawy, o którym wspomina trenerka, jest wysoki indeks glikemiczny. Dlatego osoby, które chorują na cukrzycę, powinny wybierać jaglanki w bardziej wytrawnych wersjach.

Więcej o: