Kardashianki zdrowe nawyki opanowały do perfekcji. Te zasady warto znać i wprowadzić je w życie

Kim, Kourtney i Khloe Kardashian są od lat wierne prostym zasadom, dzięki którym łatwiej jest zadbać o zdrowie. Co polecają celebrytki?

Siostry Kardashian wiedzą, że zdrowie to nie tylko dieta i spacery, lecz także systematyczne dbanie o swoje samopoczucie oraz gromadzone w nas emocje. Celebrytki podzieliły się wskazówkami, które sprawiają, że są w stanie zachować równowagę.

Zobacz wideo Kim Kardashian pokazała jak ćwiczy, ale czy jej trener aby na pewno jest kompetentny?

Sekrety Kardashianek. Tak dbają o zdrowie i dobre samopoczucie

Po pierwsze - planowanie

Choć żyjemy w wyjątkowo zabieganych czasach, dla Kardashianek bardzo ważne jest dokładne planowanie każdego dnia, z uwzględnieniem treningów, diety oraz chwil tylko dla siebie. Zachowanie równowagi pomiędzy różnymi aktywnościami, pracą a czasem wolnym to klucz do zdrowia

Anna Lewandowska podała przepisy na zdrowe przekąskiAnna Lewandowska uwielbia słodkie przekąski. Truskawkowe kulki mocy będą hitem

Ruch to zdrowie

Nie jest tajemnicą, że celebrytki spędzają dużo czasu na siłowni. Każda z nich ma też sporo sprzętu do treningów w domu. Aktywność fizyczna to jedna ze składowych, które pomagają utrzymać formę, a także wyprodukować odpowiednią ilość endorfin.

Elastyczna dieta

Ciągłe trzymanie się określonego jadłospisu nie leży w naturze celebrytek. Każda z nich lubi co pewien czas zmieniać układ menu oraz próbować nowych smaków. Tutaj nie ma miejsca na nudę, ale cały czas ważna jest zasada, aby trzymać się zdrowej, świeżej i jak najmniej przetworzonej żywności.

trendy w jodzeJoga dla biegaczy. Te pozycje pomogą w rozciągnięciu odpowiednich mięśni

Postaw na rozwój

Podejmowanie się nowych wyzwań, uczenie się nowych rzeczy, odkrywanie nowych pasji - wszystko to pozwala na poznawanie świata i samej siebie. Motywacja do działania sprawia, że Kardashianki z większą pasją podchodzą do wszystkiego.

Relaks na świeżym powietrzu

Spacery, rolki, pływanie, joga, medytacja albo zwyczajna kąpiel słoneczna - nieważne, co wybierzesz. Ważne aby na dworze przebywać jak najwięcej. Dotlenione ciało i uzupełniona witamina D sprawia, że mamy więcej energii a nasza bariera ochronna umacnia się w naturalny sposób.

Więcej o: