Anna Lewandowska uwielbia słodkie przekąski. Truskawkowe kulki mocy będą prawdziwym hitem

Anna Lewandowska bardzo często na przekąskę między posiłkami wybiera coś słodkiego. Trenerka ma sprawdzone przepisy, które z łatwością odtworzymy w domu.

Anna Lewandowska uwielbia zdrowe słodycze - nie dość, że dostarcza razem z nimi witamin, to smakują wyśmienicie! Przeglądając bloga trenerki, natrafiłyśmy na kilka przepisów, które szczególnie zwróciły naszą uwagę; są wyjątkowo proste do przygotowania i idealnie nadają się na pyszną (i zdrową) przekąskę do pracy.

Zobacz wideo Anna Lewandowska o samoakceptacji i dążeniu do "ideału"

Słodkości na przekąskę od Anny Lewandowskiej

Pudding chia

  • jeden banan;
  • jedna brzoskwinia (lub mango);
  • 200 miliitrów napoju roślinnego;
  • dwie łyżki nasion chia;
  • jedna łyżeczka kakao;
  • dodatki: borówki, dwie kostki gorzkiej czekolady, jedna łyżka pasty orzechowej.

Przygotowanie: pokrój brzoskwinię w kostkę (część zostaw do dekoracji). Wrzuć brzoskwinię do kielicha blendera, dodaj banana, nasiona chia, kakao oraz napój roślinny. Całość zblenduj i przelej do słoiczka. Pudding udekoruj ulubionymi dodatkami, brzoskwinią. Następnie odstaw deser do lodówki na około 3 godziny.

Jillian Michaels o wpływie treningów i diety na starzenie sięPopularna trenerka twierdzi, że ćwiczeniami i dietą zatrzymuje młodość

Mus z banana i awokado

  • jeden banan;
  • pół awokado;
  • pół garści orzechów nerkowca;
  • pół szklanki mleka kokosowego;
  • łyżka wiórków kokosowych;
  • łyżeczka kakao.

Przygotowanie: pokrój banana w plasterki i włóż go na kilka godzin do zamrażarki. Zmrożonego banana zblenduj z pozostałymi składnikami.

Truskawkowe kulki mocy

  • 100 gramów daktyli;
  • 50 gramów kaszy jaglanej;
  • łyżka miodu;
  • cztery łyżki wiórków kokosowych;
  • trzy łyżki białka w proszku o smaku truskawkowym;
  • 50 mililitrów mleka kokosowego;
  • 50 mililitrów wody.

dwa słodkie przepisy na urozmaicenie dietyPlanujesz przejście na dietę? Na te lepiej uważaj. Chociaż są popularne, mogą zaszkodzić

Przygotowanie: ugotuj kaszę jaglaną na mleku kokosowym i wodzie. Daktyle namocz w gorącej wodzie. Następnie daktyle i miód dodaj do ugotowanej kaszy. Całość zblenduj, uformuj kuleczki i obtocz w je w truskawkowym proszku oraz wiórkach kokosowych.

Więcej o: