Chcesz zgubić świąteczne kalorie? Postaw na ten trening. To dobra decyzja zarówno dla sylwetki, jak i zdrowia

Ruch to zdrowie, ale odpowiednio dobrany trening to coś więcej. Z tymi ćwiczeniami możesz naprawdę szybko spalić zbędne kalorie.

Znalezienie dobrego treningu często graniczy z cudem. Dlatego ułatwiamy zadanie i podrzucamy zestaw ćwiczeń, który świetnie radzi sobie ze spalaniem zbędnych kalorii. Jeśli podczas Wielkanocy pozwoliliście sobie na odstępstwa od diety, ten trening przywróci was na właściwe tory.

Zobacz wideo Kasia Dziurska zaprezentowała domowe ćwiczenia na ramiona

Trening, dzięki któremu szybko wrócisz do formy

Poniższe ćwiczenia wykonasz bez problemu w domu i bez sprzętu. To tylko cztery pozycje, a przynoszą naprawdę świetne efekty!

dieta śródziemnomorskaOd lat stosuje dietę śródziemnomorską. Podała najpopularniejsze mity z nią związane

Ćwiczenie pierwsze

Połóż dłonie za głowę, splatając palce. Stań i rozstaw stopy na szerokość ramion i lekko skieruj kolana na zewnątrz. Zejdź do przysiadu tak nisko, jak tylko potrafisz. Idź do przodu przez 30 sekund, a następnie zrób 10 sekund przerwy. Zrób pięć powtórzeń.

Ćwiczenie drugie

Podskocz w górę, jednocześnie rozstawiając szeroko ręce i nogi. Gdy wrócisz na ziemię, klaśnij w dłonie. Powtarzaj sekwencję bez przerwy przez 30 sekund, następnie zrób 10 sekund pauzy i kontynuuj przez trzy minuty.

Ćwiczenie trzecie

Zejdź do klęku podpartego i rozstaw dłonie na szerokość ramion. Przejdź do pozycji wysokiej deski, odstawiając obie nogi do tyłu. Trzymaj napięte mięśnie brzucha i wykonaj pompkę. Jeżeli nie jesteś jeszcze w stanie zrobić tej wersji, podeprzyj ciało na kolanach i pochyl się jak najniżej potrafisz. Wykonuj kolejne powtórzenia przez 30 sekund.

Anna Lewandowska tłumaczy, dlaczego warto jeść kiszonkiAnna Lewandowska tłumaczy, dlaczego warto mieć w swojej diecie kiszonki

Ćwiczenie czwarte

Złącz dłonie ze sobą i trzymaj je na wysokości klatki piersiowej. Rozstaw stopy na szerokość bioder i zejdź do przysiadu. Następnie skocz w prawy bok, lądując na prawej stopie, potem odbij się nią od ziemi, wróć do centralnej pozycji i powtórz to samo na lewą stronę. Wykonaj tyle powtórzeń, ile zdążysz w przeciągu 30 sekund.

Więcej o: