Pięciominutowe ćwiczenia spalające kalorie. Poleca je popularna trenerka, z którą trenują gwiazdy

Trening HIIT, jeżeli podejdziemy do niego z głową, może przynieść świetne efekty i pomóc w pozbyciu się zbędnych kilogramów. Do takiej formy ćwiczeń zachęca Eve Overland, trenerka, która na co dzień współpracuje z wieloma gwiazdami.

Eve Overland zachęca swoich obserwatorów do tego, aby nawet w napiętym tygodniowym harmonogramie, znaleźli czas na aktywność fizyczną. Trenerka pragnie udowodnić, że nawet pięciominutowe ćwiczenia są efektywne. Jak słusznie zauważa, badania wykazują, że krótkie, energiczne treningi poprawiają wydolność sercowo-naczyniową, łagodzą stres, a także regulują ciśnienie krwi. Co konkretnie poleca Eve, jeżeli mamy czas jedynie na pięć minut ćwiczeń dziennie?

Zobacz wideo Domowa tabata z Kasią Dziurską

Trenerka gwiazd poleca pięciominutowe ćwiczenia HIIT

"PopSugar" przywołuje efekt współpracy Eve Overland z Carrie Underwood. Panie współpracują ze sobą od wielu lat. Polecane ćwiczenia to zbiór pozycji, które wykorzystują ruchy z zakresu cardio, treningu siłowego oraz izometrycznego. Całość skupia się na nogach, brzuchu oraz klatce piersiowej. Przed nami trzy rundy intensywnej pracy!

Julia Wieniawa codziennie rano wypija 'napój bogów'Julia Wieniawa poleca obserwatorom "poranny napój bogów". Oto skład i działanie

Zestaw pierwszy

  • Przysiady w wykroku (prawa noga do przodu): 20 sekund.
  • Przytrzymaj ostatni wypad z poprzedniego ćwiczenia przez 20 sekund.
  • Pozostając z pozycji z poprzedniego ćwiczenia, przez 20 sekund unosimy w górę nogę, która znajdowała się w tyle.
  • Przysiady lub skoki z przysiadów: 20 sekund.
  • Przytrzymanie pozycji przysiadu: 10 sekund.
  • Przysiady z wyskokami na boki: 20 sekund.
  • Przerwa: 10 sekund.

Zestaw drugi

  • Przysiady w wykroku (lewa noga do przodu): 20 sekund.
  • Utrzymaj ostatni wypad: 20 sekund.
  • Dynamiczne unoszenie kolana prawej nogi przez 20 sekund.
  • Przerwa: 10 sekund.

Zestaw trzeci

  • Pompki: 20 sekund.
  • Deska: 10 sekund.
  • Burpees: 20 sekund.
  • Brzuszki z naprzemiennym unoszeniem wyprostowanych nóg w górę: 20 sekund.
  • Przytrzymanie pozycji niskiej łódki: 10 sekund.
  • Pionowe nożyce: 20 sekund.

Ewa Szabatin poleca wegańskie przepisy na WielkanocEwa Szabatin proponuje kilka przepisów na wegańską Wielkanoc

Pod tym linkiem znajdziecie nagranie z całego treningu Carrie i Evy. Powodzenia!

Więcej o: