Jak schudnąć z ud i pośladków? Kasia Dziurska poleca tabatę. Zarezerwuj sobie czas na porządny wycisk!

Chcesz skupić się na spalaniu tkanki tłuszczowej z okolic ud oraz pośladków? Tabata będzie idealnym rozwiązaniem.

Kasia Dziurska ma propozycję dla tych z nas, które planują nieco schudnąć. Tym razem trenerka bierze się za nadprogramowy tłuszcz w okolicach ud i pośladków. Niech was nie zmyli długość zajęć - jeśli wykonacie wszystkie ćwiczenia, mięśnie będą płonąć.

Zobacz wideo

Odchudzająca tabata z Kasią Dziurską

Instagramowe ćwiczenia Kasi cieszą się dużym odzewem od internautów. Obserwatorzy Dziurskiej cenią polecane treningi, które są dokładnie przedstawiane n nagraniach. Kolejną propozycją trenerki są zajęcia skupiające się na spalaniu tkanki tłuszczowej z ud i pośladków. Oto intensywna tabata dla osób, które chcą schudnąć.

Kasia Dziurska o cheat mealuDomowy trening na smukłe ramiona z Kasią Dziurską. Potrzebujesz tylko dwóch butelek

Każde z poniższych ćwiczeń wykonujemy w serii po 20 sekund pracy i 10 sekund przerwy. Kontynuujemy cykle, aż przetrenujemy cztery minuty.

Ćwiczenie pierwsze - zakroki z przysiadu

Splatamy dłonie i przyciągamy je na wysokość klatki piersiowej. Następnie przyjmujemy pozycję półprzysiadu, lekko pochylając się do przodu i uginając kolana. Wtedy zaczynamy wykonywać wykroki do tyłu. Noga, która aktualnie znajduje się z tyłu powinna zostać ugięta w kolanie, które prawie dotyka do podłogi.

Ćwiczenie drugie - przysiad z wyskokiem

Ćwiczenie polega na wykonywaniu przysiadów, które kończymy wyskakując w górę. Lądując na podłodze, od razu staramy się zejść do pozycji przysiadu.

Kasia Dziurska mobilizuje do treningu odchudzającego dla początkującychDziurska przygotowała trening dla początkujących.Cel? Redukcja tkanki tłuszczowej.

Ćwiczenie trzecie - wypad nogi do boku (noga prawa)

Stajemy prosto w lekkim rozkroku. Następnie energicznie robimy wypad prawą nogą do boku, zginając ją w kolanie. Lewa noga podczas ruchu się prostuje. Ćwiczenie kończymy powrotem do pozycji stojącej i lekkim wymachem prawą nogą w lewą stronę.

Ćwiczenie czwarte - wypad nogi do boku (noga lewa)

Analogicznie powtarzamy ruchy z poprzedniego ćwiczenia, tym razem wykonując je na lewą nogę.

Więcej o: