Chcesz schudnąć z brzucha? Wyposaż się w parę hantli i spróbuj treningu Sydney Cummings

Sydney Cummings uwielbia podrzucać coraz to nowsze warianty ćwiczeń, które pomogą nam się uporać z nadprogramową tkanką tłuszczową. Tym razem Sydney poleca długi i intensywny trening z hantlami, dzięki któremu pozbędziemy się oponki.

Kanał na YouTubie, który tworzy Sydney Cummings śledzi ponad milion użytkowników. Nic dziwnego - proponowane przez trenerkę ćwiczenia przynoszą doskonałe efekty. Naszą uwagę zwrócił ostatnio film Sydney z treningiem, który ma pomóc w spalaniu nadprogramowej tkanki tłuszczowej z brzucha. Będzie intensywnie, ale produktywnie!

Błonnik w posiłkach pomaga uregulować apetytDlaczego odchudzając się trzeba jeść produkty z wysoką zawartością błonnika?

Zobacz wideo

40 minut treningu na płaski brzuch. Potrzebujesz jedynie hantli

Sydney, jako doświadczona miłośniczka ćwiczeń, do treningu wykorzystała ciężarki o wadze od sześciu do osiemnastu kilogramów. To pokazuje, że do przygotowanych zajęć można wykorzystać tak naprawdę każdy ciężarek, w zależności od tego, jaki jest stopień naszego zaawansowania. Choć głównym celem treningu jest spalanie tłuszczu, dodatkowo wzmacnia on mięśnie nóg. Przed sobą mamy do wykonania 13 ćwiczeń, z czego każde wykonujemy przez 45 sekund. Między nimi mamy 15 sekund przerwy. Każdą pozycję wykonujemy w dwóch rundach. Podczas zajęć przyda nam się również ławeczka treningowa, którą z powodzeniem zastąpić może niski stolik, krzesło lub siedzenie sofy lub brzeg łóżka.

ile kalorii ma szpinakMinimum kalorii, maksimum składników odżywczych. Te produkty są zalecane na diecie

 

Dlaczego warto wypróbować ćwiczeń z obciążeniem?

Z prostej przyczyny. Trening z ciężarkami jest dużo bardziej efektywniejszy. Dodatkowy ciężar powoduje, że nasze ciało wykonuje większą pracę i szybciej spali zbędne kalorie. Dzięki temu, że na rynku dostaniemy hantle o różnej wadze, trening zawsze będzie dopasowany do naszych możliwości. Przy okazji w miarę szybszego spalania i włączania coraz to cięższych hantli wzmacniamy wybrane partie mięśniowe, na które ukierunkowany jest dany trening.

Więcej o: