Trzy weekendowe treningi, które pomogą schudnąć, wzmocnią mięśnie i odprężą ciało

Masz w weekend trochę wolnego czasu, który chcesz przeznaczyć na trening? Świetnie! Może przypadnie ci do gustu jeden z poniższych zestawów.

Domowy trening bez sprzętu, który rozrusza nas po całym tygodniu pracy? My jesteśmy jak najbardziej na tak. Te trzy propozycje ukierunkowane są na to, aby nie tylko wzmocnić kondycję i spalić zbędne kalorie, lecz także na rozluźnienie naszego ciała i odprężenie spiętych mięśni.

Zobacz wideo Szybkie treningowe wyzwanie z deską

Trzy treningi - trzy różne cele

25-minutowy trening wzmacniający

Zacznijmy od propozycji ukierunkowanej na trening naszej siły. Zostały przygotowane przez instruktorkę i mają na celu zniwelowanie napięcia mięśniowego, przy jednoczesnym spalaniu kalorii. Trenerka używa do ćwiczeń sliderów, ale równie dobrze sprawdzą się śliskie skarpetki lub np. ściereczki.

Slidery to najbardziej uniwersalne i lekkie akcesoria fitness, które wzmacniają ciało i prawie nie zajmują żadnej przestrzeni. Łącząc wykorzystanie masy ciała z powolnymi ruchami, są genialnym sprzętem, który prowadzi do zwiększenia wytrzymałości i przyspieszenia metabolizmu - tłumaczy Yulia Pashevkina, autorka ćwiczeń. 

płaski brzuchJak wzmocnić mięśnie brzucha? Trenerka poleca ćwiczenia i uczula na jeden szczegół

Szybki trening odchudzający

Drugą propozycją są szybkie ćwiczenia z piłką do koszykówki, łączące burpees, wykroki, przysiady i inne dynamiczne ćwiczenia, podczas których spalamy zbędne kalorie. To doskonały przykład efektywnego treningu HIIT.

Weekendowa joga na odstresowanie

Jeśli w ciągu tygodnia nie wystarcza nam czasu na porządną sesję, weekend będzie idealnym momentem na chwilę zatrzymania i poświęcenia na tę aktywność większej ilości czasu. Już półgodzinne zajęcia z jogi przynoszą doskonałe rezultaty, pomagając się ciału odprężyć, a naszym myślom wyciszyć.

Treningi Halle BerryHalle Berry ma sprawdzone sposoby na mocne plecy. Poleca trzy rodzaje treningów

Każdy z powyższych treningów znajdziecie pod tym linkiem. Miłego trenowania!

Więcej o: