Halle Berry ma sprawdzone sposoby na mocne plecy. Poleca trzy rodzaje treningów

Trening Halle Berry to nie są żarty - aktorka poświęca wiele czasu, aby utrzymywać ciało w świetnej kondycji. Często przygotowując się do roli potrafi na ćwiczeniach spędzać nawet pięć godzin dziennie. Co warto wiedzieć o sposobach Berry na pozostanie w formie?

Halle Berry stara się wykorzystywać swoje zasięgi na Instagramie w słusznym celu. Aktorka słynie z promowania aktywnego stylu życia, skupiając się na tym, aby zwiększać świadomość swoich obserwatorów, dotyczącą ćwiczeń. W tym celu powstały m.in. "fitnessowe piątki", podczas których na profilu Berry pojawiają się nagrania krótkich treningów. Co warto wiedzieć, o ćwiczeniach polecanych przez Halle?

Tamara Pridgett wypróbowała treningu Halle BerryRedaktorka wypróbowała trening Halle Berry, skupiający się na mięśniach brzucha. Oto efekty

Zobacz wideo Halle Berry zabrała syna na trening

Halle Berry mówi o tym, jak wzmocnić plecy i mięśnie brzucha

Sport jest obecny w życiu aktorki od dawna. Sama jednak podkreśla, że jej ćwiczeniowa zmiana w ciągu ostatnich lat uległa zmianie. 

Byłam aktywna przez całe życie, ale zmieniła się moja rutyna fitness - zaczęłam od ćwiczeń z ciężarami i rozszerzyłam je o pilates, jogę oraz sztuki walki - podkreśla Berry.

Halle BerryHalle Berry opowiada o treningach w dobie pandemii - wystarczą trzy akcesoria do ćwiczeń w domu

Halle stawia na różnorodność tak, aby cały czas rzucać swoim mięśniom inne wyzwania. Gwiazda zwraca ogromną uwagę na pracę nad stabilnością kręgosłupa i wzmacnianie mięśni pleców oraz brzucha; to jej priorytet, aby zachować sprawność na dłużej. Z tego powodu w jej tygodniowej rutynie zawsze znajduje czas na te trzy ćwiczenia.

Rower stacjonarny

Zajęcia ze spinningu to świetna dawka cardio. To nie tylko sposób na wzmocnienie nóg i pośladków, ale też mięśnia prostego oraz poprzecznych brzucha a także dolnej części pleców.

Trening na drążku do podciągania

Podciągnięcia niesamowicie wzmacniają ramiona, ale też plecy. Regularne treningi bardzo szybko sprawią, że nasza kondycja ulegnie znacznej poprawie.

Trening z wykorzystaniem pierścieni gimnastycznych

Pierścienie można klasycznie zawiesić nad głową, aby wykonać podciągnięcia. Innym wariantem jest ich obniżenie tak, aby wykorzystać je podczas robienia deski czy supermana - możliwości jest naprawdę mnóstwo. 

Więcej o: