Chloe Ting zrewolucjonizowała ćwiczenia online. Te treningi są przyjazne początkującym

Jeżeli kochacie domowe treningi, koniecznie zerknijcie na profil Chloe Ting. Skuteczność jej ćwiczeń potwierdzają miliony. Jaki zestaw wybrać na początek?

Pandemia koronawirusa spowodowała, że nasze zajęcia na siłowni często musiały zamienić się na domowe treningi. Jednak nic straconego! Dzięki takim kanałom na YouTube, jak profil Chloe Ting, ćwiczenia wchodzą na zupełnie inny poziom. Dzisiaj polecamy wam kilka zestawów od Chloe, z którymi poradzą sobie osoby początkujące.

Zobacz wideo Szybkie treningowe wyzwanie z deską

Techniki Chloe Ting poleca mnóstwo osób

Jeśli wpiszecie w wyszukiwarce na platformie YouTube "Chloe TIng" oprócz samych nagrań trenerki, zobaczycie filmy opublikowane przez osoby, które o skuteczności jej ćwiczeń przekonały się na własnej skórze. Do wyboru mamy intensywne zajęcia HIIT, treningi skupiające się na utracie zbędnych kalorii oraz wersje dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z domowymi ćwiczeniami, na czym dzisiaj skupimy naszą uwagę. Ochotnicy, którzy włączają platformę Chloe mogą mieć początkowo problemy, aby zlokalizować coś, czemu podołają (propozycje Ting nie zawsze należą do prostych).

Joga czy tai chi - co wybrać?Tai Chi kontra joga - co lepiej się sprawdzi? Poznaj wyniki porównania obu treningów

Chloe Ting - z tymi treningami poradzą sobie osoby początkujące

Trening ramion

Ting zaproponowała tutaj proste ćwiczenia, które trwają zaledwie dziesięć minut. Całość wykonamy bez żadnych dodatkowych akcesoriów i w pozycji stojącej.

Trening górnych partii ciała

Tym razem mamy większą różnorodność ćwiczeń; do niektórych przyda nam się wygodna mata. W zestawie znajdziemy m.in. uproszczone wersje pompek, supermana, krążenia ramionami czy pompki przy ścianie.

Kirsti Buick przez miesiąc wykonywała to ćwiczenieDwutygodniowe wyzwanie z ćwiczeniem "dead bug". Te efekty mogą zaskoczyć

Sesja HIIT

Podnosimy nieco poprzeczkę, ale cały czas pozostajemy przy treningach, z którymi poradzą sobie osoby początkujące. Te ćwiczenia o wysokiej intensywności szybko podniosą nam tętno i będą wzmacniać wytrzymałość organizmu.

Mięśnie brzucha na stojąco

Trening brzucha bez trudnych pozycji na macie? Tak, to możliwe! Chloe pokazuje proste i efektywne ćwiczenia, które w całości wykonamy na stojąco. 

Więcej o: