Domowy trening marszu. Dwadzieścia minut chodzenia i spalania zbędnych kalorii. Efekty potwierdza trenerka

Szukasz ćwiczeń, które pomogą pozbyć się zbędnych kilogramów, ale nie przeciążą ciała? Przygotuj się na dwadzieścia minut intensywnego, choć przyjemnego treningu.

Johanna Sophia prowadzi popularny treningowy kanał na platformie YouTube. Johanna przyznała, że jeszcze niedawno szukała ćwiczeń, które pomogą szybko pozbyć się zbędnych kilogramów, ale nie będą zbyt intensywne i bezpieczne dla kobiet po ciąży. Dzięki temu wariantowi zajęć trenerce udało się zrzucić ponad dwadzieścia kilogramów. Na czym dokładnie polegają ćwiczenia polecane przez Sophię?

Zobacz wideo Kasia Dziurska przygotowała domowy trening na uda i pośladki

Trening marszu - łatwy sposób na wyszczuplenie sylwetki?

Johanna przeanalizowała i przetestowała wiele różnych wariantów ćwiczeń. Kiedy szukała sposobu na powrót do formy sprzed ciąży, zaciekawił ją "chodzony" trening. Podczas zajęć nieustannie pozostajemy w marszu, co pewien czas zmieniają i dodając różne ruchy. Ważne jest, aby utrzymywać tempo przyjętego chodu. Dzięki temu cały czas spalamy zbędne kalorie. Trening ma też wiele innych zalet - nie obciąża tak bardzo stawów, jest prosty do powtórzenia w domowych warunkach, a przy tym wszystkim nie naprzykrza się sąsiadom - nawet nic nie usłyszą! Całość zajęła Johannie jedynie 20 minut. Trenerka całość podzieliła na interwały. Wśród nich znajdziemy m.in.:

  • zwykły marsz;
  • przyspieszony marsz;
  • marsz z naprzemiennym odstawianiem nóg na boki;
  • marsz z przyciąganiem kolana do łokcia ręki po drugiej stronie ciała;
  • marsz z wykopem;
  • marsz ze ściąganiem łopatek i naprzemiennym przyciąganiem stóp do pośladków;
  • trucht w miejscu;
  • przysiady z wyprostowaniem rąk w górę;
  • marsz z wypadem nogi i ciosem bokserskim najpierw lewą, potem prawą stroną.

Jeżeli zaciekawił was powyższy trening, poniżej znajdziecie nagranie, na którym zobaczycie, jak wykonać poprawnie każde z tych ćwiczeń.

 
Więcej o:
Copyright © Agora SA