Gdy omijasz posiłki, spalasz mniej kalorii. Zwróć na to uwagę, jeśli chcesz podkręcić metabolizm

Chcesz przyspieszyć metabolizm? Najgorsze, co możesz zrobić, to unikać lub zmniejszyć liczbę posiłków.

Podkręcony metabolizm sprawia, że szybciej spalamy kalorie, co przekłada się na szybsze osiągnięcie wymarzonej sylwetki. Niestety, wciąż wiele osób próbuje metod, które nie dość, że wcale nie przynoszą zamierzonych efektów, to mogą negatywnie wpłynąć na nasze zdrowie. Dlaczego zbytnia obniżka spożywanych kalorii w ciągu dnia może być niebezpieczna?

Zobacz wideo Małgorzata Rozenek zrezygnowała z mięsa i alkoholu. Jej must have to pewne masło i jogurt!

Jak podkręcić metabolizm? Oto sprawdzone i bezpieczne metody

Szybsze przemiany metaboliczne są zależne od zdrowego stylu życia. Ważna jest dieta bogata w błonnik, białko, węglowodany oraz tłuszcze. Przede wszystkim bardzo istotne są proporcje poszczególnych składników odżywczych. Pomocnym przy podkręceniu metabolizmu jest odpowiedni trening, co podkreślają specjaliści.

Kirsti Buick przez miesiąc wykonywała to ćwiczenieDwutygodniowe wyzwanie z ćwiczeniem "dead bug". Te efekty mogą zaskoczyć

Wykazano, że podnoszenie ciężarów zwiększa Twoje spalanie nawet do 39 godzin”. HIIT może również pomóc i jak wykazano, „poprawia metabolizm nawet do ośmiu godzin po treningu - tłumaczy Kelly LeVeque, trenerka i założycielka portalu, dotyczącego zdrowego odżywiania i ćwiczeń.

Specjaliści dodają, że ważniejsza od samej intensywności jest regularność. Organizm potrzebuje ruchu, aby właściwie się dotlenić i podkręcić różne procesy, m.in. odpowiedzialne właśnie za metabolizm.

Kasia Dziurska mobilizuje do treningu odchudzającego dla początkującychDziurska przygotowała trening dla początkujących.Cel? Redukcja tkanki tłuszczowej.

Zawsze upewnij się, czy spożywasz właściwą liczbę kalorii

Dietetycy i trenerzy są zgodni, omijanie posiłków nie wpłynie na to, że szybciej schudniemy. Bardzo często zaniżanie liczby kalorii sprawia, że organizm... spala je wolniej, co w rezultacie utrudnia zrzucanie wagi. Jeśli dostarczamy zbyt małą ilość energii i składników odżywczych, ciało będzie musiało je magazynować m.in. pod postacią tkanki tłuszczowej

Więcej o: