Trening z dyskami poślizgowymi dla początkujących. Ćwiczenia doskonale działają na mięśnie brzucha i plecy

Dyski poślizgowe to niewielkie i tanie akcesoria, które urozmaicą domowy trening. Wystarczy, że wykonasz ćwiczenia odpowiednie do swoich umiejętności.

Mało przestrzeni, niewielki budżet i brak pomysłu, w jaki sposób ćwiczyć skutecznie? Mamy wyjście z tej sytuacji. Wystarczy, że codzienne treningi urozmaicisz o dyski poślizgowe. To niewielkie akcesorium sprawi, że wzmocnisz mięśnie nóg, brzucha i pleców. Te trzy proste ćwiczenia wykona każdy początkujący.

ten koreański napój odchudzający jest hitemTen koreański napój jest hitem na odchudzanie. Z czego się składa i jakie ma działanie?

Zobacz wideo Edyta Litwiniuk pokazuje skuteczne ćwiczenia na uda i pośladki

Jak trenować z dyskami poślizgowymi?

To niewielkie i tanie akcesorium znakomicie podnosi poprzeczkę treningów. Nie martwcie się jednak na zapas, ćwiczenia przygotowane dla początkujących są bardzo proste i wymagają niewielkich zmian w dobrze znanych pozycjach. Poniżej znajdziecie instrukcje trzech podstawowych ćwiczeń. Ich systematyczne wykonywanie sprawi, że szybko zdacie sobie sprawę z poprawy kondycji.

Ćwiczenie pierwsze 

Umieść dysk pod lewą stopą. Następnie skrzyżuj nogi i odsuń lewą stopę w tył tak, aby lewa noga utworzyła z ciałem kąt 45 stopni. Jednocześnie opuść biodra w dół. Wróć do pozycji wyjściowej ślizgiem przyciągając lewą nogę do siebie, używając mięśni brzucha oraz pleców. Zrób po cztery powtórzenia na każdą nogę.

Treningi HIIT przynoszą świetne efekty, ale nie każdemu przypadną do gustu. Co trenować zamiast interwałów?Co ćwiczyć zamiast treningu HIIT? Poznaj kilka cennych wskazówek

Ćwiczenie drugie

To ćwiczenie jest modyfikacją wypadów w tył. Zamiast zrobić klasyczny wypad, odsuń wybraną nogę do tyłu (wcześniej umieść pod stopami dyski). Zrób po cztery powtórzenia na każdą stronę.

Ćwiczenie trzecie

Ostatnie ćwiczenie polega na połączeniu dwóch poprzednich. Najpierw wykonaj przysiad z odsunięciem nogi, a następnie wykonaj wypad do tyłu, tą samą nogą. Po czterech powtórzeniach włóż dysk pod drugą stopę i powtórz ćwiczenie tyle samo razy na drugą stronę.

dyski pomagają w stabilizacjidyski pomagają w stabilizacji Katie-The Graceful Athlete - Instagram