Trening z Olą Żelazo: Płaski brzuch na wiosnę. Dziewięć ćwiczeń wartych naszej uwagi

Czujesz wiosnę w powietrzu i chcesz zdążyć z formą? Popularna trenerka podzieliła się przydatnym zestawem ćwiczeń, który zadziała na mięśnie brzucha.

Aura za oknem coraz bardziej uświadamia, że już wkrótce będziemy mogli cieszyć się wyższą temperaturą i spędzaniem większej ilości czasu na zewnątrz. Jeśli wiosna sprawia, że czujesz przypływ motywacji do ćwiczeń, proponujemy spożytkować energię podczas poniższego treningu.

Zobacz wideo Trening wyszczuplający talię

Ola Żelazo poleca wiosenny zestaw ćwiczeń na płaski brzuch

Trenerka niedawno wrzuciła na swój Instagram zestaw, w którym znajdziemy ciekawe propozycje na to, jak zadbać o mięśnie brzucha. Ola zachęca, aby pokazywane przez nią ćwiczenia wykonywać dwa lub trzy razy w tygodniu - w ten sposób możemy być pewni, że przyniosą pożądane efekty.

Płaski brzuch na wiosnę. Zapisz trening i wracaj do niego dwa, trzy razy w tygodniu przez miesiąc. Będzie moc!  A brzuch zmieni wygląd  - dopinguje Ola Żelazo.

Plan treningu prezentuje się następująco:

  • zejście z pozycji psa do deski - 12 powtórzeń;
  • wspinaczka górska - 20 powtórzeń;
  • opuszczanie bioder do boku - 12 powtórzeń
  • wznos nogi w podporze - dwa razy po 12 powtórzeń;
  • rowerek - 30 sekund;
  • wznosy bioder - 12 powtórzeń;
  • nożyce poziome nogami - 12 powtórzeń;
  • double leg stretch - osiem powtórzeń;
  • deska od 15 do 60 sekund/

Ola Żelazo ma ważną uwagę dla wszystkich miłośniczek płaskich brzuchów

Trenerka podkreśla, że płaski brzuch to, przede wszystkim, efekt dobrze dobranej diety. 

Pamiętajcie, że brzuchy robimy głównie w kuchni. Zadbaj o zdrową dietę, dużo warzyw na co dzień, kasze, tłuszcze z kwasami omega 3, dobre źródło białka (chude mięso, ryby, jajka, półtłusty twaróg) i woda w dużych ilościach. Aktywność okołotreningowa odgrywa również bardzo ważną rolę. Zapraszam na spacer - dodaje Ola. 

Warto sobie wziąć te rady do serca. Pod tym linkiem znajdziecie nagrania wideo powyższych ćwiczeń.

Więcej o: