Płaski brzuch w czterech krokach. Kourtney Kardashian włącza te ćwiczenia. Mięśnie będą płonąć!

Kourtney Kardashian zapowiedziała wprowadzanie stopniowych zmian w ćwiczeniowej rutynie. Celebrytka poleca nowy trening, skupiający się na mięśniach brzucha.

Kourtney Kardashian na najnowszych zdjęciach na Instagramie wygląda zdecydowanie szczuplej. Właścicielka magazynu "Poosh" na początku roku zapowiadała, że zamierza wprowadzić kilka zmian w sposobie odżywiania oraz treningach. Płaski, wyrzeźbiony brzuch ma być efektem poniższych ćwiczeń.

Kourtney Kardashian opowiada o potreningowej regeneracjiKourtney Kardashian opowiedziała o potreningowej regeneracji

Zobacz wideo Kim Kardashian pokazała jak ćwiczy, ale czy jej trener aby na pewno jest kompetentny?

Cztery ćwiczenia na płaski brzuch, które poleca Kourtney Kardashian

Ćwiczenie pierwsze

Ta pozycja aktywuje mięśnie skośne i mięśnie głębokie rdzenia oraz poprzeczne mięśnie brzucha. Stań prosto, unieś hantle na wysokość klatki piersiowej, trzymaj je na wyprostowanych rękach. Następnie przesuń ciężarki na prawą stronę, jednocześnie odwracając w tę samą stronę tułów. Wyśrodkuj pozycję, po czym powtórz ruch, tym razem obracając się w lewą stronę. 

Ćwiczenie drugie

Ćwiczenie stanowi wyzwanie dla mięśnia prostego brzucha. Usiądź na macie, złap jeden ciężarek oburącz i trzymaj go na wysokości klatki piersiowej. Odchyl lekko wyprostowane plecy do tyłu. Nogi zegnij delikatnie w kolanach tak, aby o podłoże opierały się pięty obu stóp. Obróć hantel dookoła głowy. Gdy wrócisz do pozycji środkowej, wyprostuj ręce z ciężarkiem w górę, unosząc jednocześnie do góry wyprostowane nogi. Powtórz to samo, tym razem wykonując obrót rękoma nad głową w drugą stronę.

Kourtney Kardashian zawsze ma te produkty w swojej kuchniKourtney Kardashian zawsze ma te produkty w swojej kuchni. Pomagają przy detoksie organizmu

Ćwiczenie trzecie

Połóż się płasko na plecach i ugnij kolana tak, aby nogi były ugięte pod kątem 90 stopni. Weź jeden hantel i połóż go nad kostkami stóp. Szybkim ruchem połóż się na plecach i wyciągnij wyprostowane ręce do tyłu. Następnie, kolejnym szybkim ruchem, napinając mięśnie brzucha, wróć do pozycji siedzącej, zdejmij ciężarek i trzymając go oburącz ponownie połóż się na plecach, umieszczając ręce z ciężarkiem za głową. Wykonaj w ten sposób kilka powtórzeń.

Ćwiczenie czwarte

Umieść hantel lub inny przedmiot na końcu maty tam, gdzie sięgają twoje stopy. Przeturlaj się na prawe biodro, oprzyj ciężar ciała na prawej ręce, nogi trzymaj złączone w kostkach. Przewracaj się raz na lewe, raz na prawe biodro, zmieniając podpierającą ciało rękę. Podczas ruchu zginaj nogi w kolanach.

 
Więcej o: