Paula Jagodzińska opowiedziała o ulubionym treningu. "Relacja bardzo burzliwa, z natury nie lubię biegać"

Paula Jagodzińska opublikowała na InstaStories jedną z wyczekiwanych przez fanów informacji. Influencerka zdradziła, co najbardziej lubi ćwiczyć. Wyznała, że nie zawsze jest łatwo, ale nawet w te gorsze dni stara się mobilizować do działania.

Paula Jagodzińska zachwyca internautów swoją smukłą sylwetką. Choć przyznaje, że nigdy nie miała problemów z utrzymaniem wagi, treningi są sporą częścią jej życia. Influencerka uchyliła rąbka tajemnicy i pokazała, jak wygląda jej plan ćwiczeń w ciągu dnia.

Zobacz wideo Jak zacząć biegać? 9 wskazówek

Paula Jagodzińska opowiedziała o ulubionym treningu. Nie zawsze jest łatwo

Jak czytamy na InstaStories, Jagodzińska stara się regularnie biegać, choć niezbyt za tą formą aktywności przepada. Choć początki są trudne, potem jednak znajduje motywację i ćwiczy z większym zaangażowaniem.

Moja relacja z bieganiem jest bardzo burzliwa. Z natury nie lubię biegać, ale jak się mocno wkręcę to jest ok. Powroty do biegów bywają trudne. Niemniej bieganie i tabaty (to mój główny trening na najbliższe tygodnie) najlepiej poprawiają kondycję i wydolność, więc nie mam wyjścia. Do tego oczywiście praktyka jogi, która wzmacnia ciało i pomaga w stabilizacji - tłumaczy Jagoda.

Aneta Kręglicka podała szczegóły dbania o sylwetkęAneta Kręglicka opowiedziała o diecie. "Nigdy nie miałam problemów z wagą"

Celebrytce tego dnia udało się przebiec cztery kilometry z obciążeniem. To bardzo dobry wynik! Następnie, po powrocie do domu Jagodzińska zrobiła jeszcze ćwiczenia na schodach z wykorzystaniem gumy oporowej, co jeszcze bardziej wzmocni efekty biegu.

Paula Jagodzińska o body positivePaula Jagodzińska rozprawia się z samoakceptacją: Ciało nie zawsze wygląda perfekcyjnie

Dlaczego warto wypróbować tabatę?

Paula wspomniała, że przez najbliższe tygodnie zamierza ćwiczyć tabatę, czyli intensywny trening interwałowy, do którego nie potrzebujemy żadnego sprzętu - trenujemy z wykorzystaniem masy własnego ciała. Trenerzy polecają tabatę każdemu, kto chce szybko spalać tkankę tłuszczową, jednocześnie wzmacniając mięśnie. Ćwiczenia możemy łatwo dopasować do swoich umiejętności - z powodzeniem sprawdzą się nawet u osób początkujących.

Więcej o: