Co je w ciągu dnia trenerka fitness? Oto dokładny jadłospis Kelsey Wells. "Nie wierzę w ograniczenia"

Kelsey Wells to obok Kayli Itsines jedna z najpopularniejszych trenerek fitness. Instagramowy profil Wells śledzi ponad 2,8 miliona osób. Obok ćwiczeń, na social mediach Wells pojawiają się inspirujące przepisy. Jak wygląda typowe menu trenerki?

Kelsey Wells zdobyła ogromną popularność, dzięki treningom siłowym, które regularnie pojawiają się na Instagramie. Drugim ulubionym rodzajem wpisów Kelsey są zdjęcia potraw, które spożywa w ciągu dnia. Wells trzyma się założenia, że jedzenie jest przyjemnością i powinno nas odprężać. Choć trenerka podkreśla, że każdy powinien dopasować dietę do własnego stylu życia, ma kilka wskazówek, które mogą nas zainspirować do zdrowych zmian.

Zobacz wideo Kelsey Wells pokazuje domowy trening na małej przestrzeni

Dzienne menu Kelsey Wells. Trenerka zdradziła ulubioną przekąskę. Nie jest dietetyczna

Nie wierzę w ograniczenia. Jeśli mam ochotę na ulubionego pączka lub frytki, to po prostu je zjadam. Myślę, że wmawianie sobie, że czegoś nie można jeść, jest złą drogą. Jedzenie ma być przyjemnością - twierdzi trenerka.

Kelsey w rozmowie z "Women's Health" wyznała, że wyrzuciła mięso ze swojej diety, ale cały czas pamięta o wysokobiałkowych posiłkach. Nie czuje też, że coś ją omija - nigdy nie przepadała za samym smakiem produktów mięsnych. Chętnie jednak sięga po jajka i produkty mleczne. Jak wygląda przykładowy rozkład posiłków trenerki?

Śniadanie

Wells zaczyna dzień od szklanki wody z cytryną. Rankiem też sięga po potrzebne suplementy i witaminy. Koło godziny 7:30 zasiada do wspólnego śniadania z synem i mężem. Na stole pojawia się jajecznica ze szpinakiem, czasem ziemniakami lub papryką oraz inne surowe warzywa. Gdy na zewnątrz jest gorąco, Kelsey najchętniej sięga po jogurt typu greckiego lub koktajl białkowy.

Lunch

W ciągu dnia trenerka zwykle ma naprawdę dużo zadań do zrealizowania. Życie w biegu sprawia, że zawsze wcześniej musi pamiętać o przygotowaniu lunchu na zapas. Najchętniej zjada komosę ryżową z warzywami i jajkami lub tofu.

Przekąski

Między posiłkami Kelsey sięga po surowe warzywa lub ulubione owoce. Uwielbia połączenie marchewki, kalarepy lub pora z hummusem. Jeśli ma ochotę na coś słodkiego, zawsze w szufladzie ma zapas proteinowych batonów o bananowym smaku. Lubi też przygotowywać domowe szejki. 

Późny obiad/kolacja

Po powrocie do domu, Wells przygotowuje danie dla całej rodziny. Obiad to czas na rybę, komosę ryżową lub ryż pełnoziarnisty, rozgrzewające chili w przyprawie oraz kolejną porcję warzyw. W letnie miesiące trenerka chętnie korzysta z grilla.

Deser

Kelsey nie odmawia sobie tej przyjemności. Ulubionym smakołykiem są truskawki maczane w maśle migdałowym. Jeżeli jednak ma być to coś na ciepło, płatki owsiane z jagodami z odrobiną czekolady sprawdzają się idealnie.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.