Kayla Itsines zdradziła, jak wykonywać plank. Jej wskazówka robi diametralną różnicę

Plank to jedno z najczęściej wykonywanych przez nas ćwiczeń. Dzięki uwadze Kayli Itsines trening będzie zdecydowanie efektywniejszy.

Kaylę Itsines z całą pewnością kojarzy każda wielbicielka fitnessu. Jej plany treningowe są popularne na całym świecie, a każda fanka, która kiedykolwiek próbowała ćwiczeń, potwierdza ich skuteczność. Nie tak dawno Itsines postanowiła rozprawić się na Instagramie z plankiem.

Zobacz wideo Kayla Itsines rozprawia się z plankiem

Kayla Itsines tłumaczy, jak podkręcić efekty wykonania planku

Każdy, kto regularnie i poprawnie wykonywał deskę, zdaje sobie sprawę ze skuteczności tego ćwiczenia. Trenerka potwierdza, że ćwiczenie wyjątkowo skutecznie wzmacnia mięśnie praktycznie całego ciała. Kayla ma jednak dla nas kilka porad, dzięki którym ćwiczenie zadziała tak, jak powinno. Itsines wyznała na Instagramie, że często dostaje pytania od obserwatorów, w jaki sposób wyrównać swoje treningi. Wiele pytań dotyczyło też poprawnego wykonywania planku. Kayla postanowiła odpowiedzieć i zademonstrować, jak wykonać tę pozycję poprawnie. Ponadto ma wskazówkę, która sprawi, że ćwiczenie będzie jeszcze efektywniejsze.

Jane SeymourJane Seymour zdradziła sekrety dbania o sylwetkę. "Nadal czuję się seksowna"

Jeżeli dokładnie przyjrzymy się Kayli na nagraniu, zauważymy, że mięśnie brzucha trenerki napinają się podczas oddychania przez usta.

W ten sposób mój rdzeń jest cały czas zaangażowany. Robię wdech przez nos oraz wydech przez usta. W ten sposób poczujesz, jak angażują się praktycznie wszystkie mięśnie brzucha, ale też plecy, ramiona czy kark. Odpowiednia technika oddychania sprawia, że deska jest trochę trudniejsza, ale przynosi lepsze efekty - tłumaczy Kayla.

Lucy Gornall przez dwa tygodnie robiła 500 przysiadów dziennieDziennikarka przez dwa tygodnie robiła aż 500 przysiadów dziennie. Oto wyniki wyzwania

Jak widać, podczas treningów nawet tak niewielka zmiana może przynieść zaskakująco dobre rezultaty.

Więcej o: