Domowe koktajle odchudzające. Kilka sztuczek, które sprawią, że szybciej spalisz tłuszcz z brzucha

Chcesz wypróbować działanie koktajli wspomagających odchudzanie? Oto kilka wskazówek, jak je właściwie przygotować.

Jeżeli odpowiednio zabierzemy się do przygotowania smoothies, naprawdę mogą nam one pomóc w zrzucaniu zbędnych kilogramów. Trzeba jednak zwrócić uwagę na kilka czynników, aby osiągnąć zamierzone rezultaty.

Zobacz wideo Turbospalanie. Trening odchudzający - 200 kcal w niecałe 15 minut

Jak przygotować domowe koktajle odchudzające?

Postaw na pikantne przyprawy

Przygotowując smoothies najczęściej wybieramy słodkie smaki. Tymczasem, dodanie przypraw, które wyostrzają smak ma też inny skutek. Dodajmy bazylię, ocet jabłkowy, sok z cytryny lub rozgrzewające przyprawy, takie jak cynamon, imbir czy kurkuma. Wymienione składniki działają przeciwzapalnie, pomagają w pozbyciu się wzdęć, a także podnoszą poziom energii.

płaski brzuchSzybki trening brzucha w pozycji stojącej, który świetnie spala kalorie

Pomiń nabiał

Choć mleko krowie z pewnością polepsza smak smoothies, może powodować problemy z żołądkiem. Laktoza nie dla wszystkich jest produktem lekkostrawnym. Może też wywołać wzdęcia oraz bóle brzucha. Zamiast zwykłego mleka wybierzmy mleczko kokosowe.

Pamiętaj o produktach, które zawierają enzymy trawienne

Ananas i papaja to dwa smaczne owoce, które posiadają składniki przyspieszające trawienie. Ich dodanie do koktajli pomoże w szybszym trawieniu przez organizm białek. Poprawiona praca metabolizmu to szybsze spalanie zbędnych kalorii.

Paulina Sykut-Jeżyna intensywnie ćwiczy na siłowniPaulina Sykut-Jeżyna wróciła na siłownię. "Zła energia spalona"

Dodaj produkty bogate w potas

Wzdęty brzuch często jest skutkiem braku wystarczającej ilości potasu w diecie. Z tego względu spróbujmy uzupełnić ten pierwiastek, dodając do koktajli banany, awokado, wodę kokosową, kiwi lub szpinak.

Unikaj słodzików i zwróć uwagę na owoce

Zbyt duża ilość fruktozy, czyli cukru naturalnie występującego w owocach również może stanowić pułapkę. Z tego względu wybierajmy owoce, które zawierają mniej cukru, czyli truskawki, jagody, banany, ananas oraz żurawinę czy kiwi. Unikajmy z kolei winogron, gruszek oraz jabłek.

Więcej o: