Karolina Pisarek zachęca do ćwiczenia jogi. Modelka jest świetnie rozciągnięta! Dlaczego warto spróbować takiego treningu?

Karolina Pisarek, dzięki regularnej jodze, ma doskonale rozciągnięte mięśnie. W połączeniu z technikami oddychania, trening jest prawdziwym relaksem, zarówno dla ducha, jak i ciała.

Karolina Pisarek, aby dbać o swoje ciało, często odwiedza siłownię, gdzie ma zwykle zajęcia z trenerem personalnym. W obliczu pandemii koronawirusa i zamkniętych klubów fitness, modelka stawia na inne aktywności, które bez problemu może samodzielnie powtórzyć w domu.

Karolina Pisarek o zamrażaniu tłuszczuKarolina Pisarek zdecydowała się na zabieg zamrożenia tłuszczu

Zobacz wideo Karolina Pisarek pokazuje, jak ćwiczy jogę

Karolina Pisarek ćwiczy jogę - dlaczego warto wypróbować ulubionego treningu modelki?

Celebrytka jogę zaczęła ćwiczyć już pewien czas temu. Jednak trening ten, na każdym kolejnym etapie przynosi coraz więcej korzyści. Początkowo zauważymy, że nasze ciało staje się lepiej rozciągnięte, zmianie ulegnie też nasz nastrój; po zakończonych zajęciach będziemy wyciszeni i rozluźnieni. Joga uczy poznawania własnego ciała oraz pokonywania kolejnych barier. Osoby, które od wielu lat uprawiają jogę zwracają uwagę takie korzyści, jak:

  • zminimalizowanie bóli pleców;
  • lepsza równowaga;
  • zdecydowanie mniejsze problemy z koncentracją;
  • łatwiejsze opanowywanie stresu;
  • poprawa koordynacji;
  • poprawa postawy;
  • większa elastyczność ciała;
  • wzmocnienie mięśni, co pomaga w życiu codziennym oraz przy innych treningach;
  • wzmocniona odporność organizmu.

Karolina Pisarek - szczegóły dietyKarolina Pisarek zdradziła szczegóły swojej diety

Joga ma wiele odmian i stopni zaawansowania, dzięki czemu praktycznie każdy może znaleźć coś dla siebie. Dzięki temu, że joga jest różnogatunkowa, zajęcia nigdy nie są monotonne; po opanowaniu figur z zakresu wybranej odmiany, przechodzimy do następnej lub mieszamy ze sobą różne style.

Joga - jakie są przeciwwskazania?

Chociaż trening ten należy do jednego z najbezpieczniejszych form ćwiczeń, istnieją pewne wyjątki. Uprawianie jogi nie jest polecane osobom, które posiadają niektóre schorzenia kręgosłupa. Jeżeli mamy wady, przez rozpoczęciem jogi skonsultujmy się ze swoim lekarzem prowadzącym. Innym przypadkiem, gdy specjaliści nie zalecają jogi jest sytuacja, w której mamy problem z zachowywaniem równowagi lub cierpimy na osteoporozę. Część trenerów nie zaleca również tego rodzaju ćwiczeń w pierwszych dwóch dniach menstruacji, ponieważ mogą spowodować wzmocnienie bólu brzucha.

Więcej o: