Według dietetyka ta sztuczka powstrzymuje przed podjadaniem między posiłkami. Pomóc ma jeden owoc

Szukasz nowego sposobu, aby skończyć z przejadaniem się? Dietetycy radzą, aby przed każdym posiłkiem sięgnąć po ten owoc. Ma niezwykłe właściwości.

Jak przełamać stare nawyki i ten rok rozpocząć od konkretnych zmian w odżywianiu? Jeżeli twoim celem jest zrzucenie zbędnych kilogramów, ale chcesz spróbować czegoś nowego, dietetycy przedstawili prostą, metodę. Ten banalny trik może wiele zmienić.

Zobacz wideo Izabela Janachowska o swojej diecie. "Przeszłam na post Dąbrowskiej"

To koniec z podjadaniem - wystarczy, że zjesz ten owoc przed każdym posiłkiem

Brytyjski dietetyk Rob Hobson na pytanie, jak w końcu przestać podjadać i czuć się nasyconym po zjedzeniu posiłku, odpowiada krótko - przed śniadaniem, obiadem czy kolacją wystarczy zjeść... jabłko.

Zjedzenie jabłka pomoże zwiększyć ogólną zawartość błonnika w każdym posiłku. Zdrowe flawonoidy i błonnik jabłkowy, mogą pomóc spalić tłuszcz z brzucha, a także powodują uczucie sytości na dłużej - dodaje specjalista.

Twierdzenie dietetyka jest poparte licznymi badaniami. Jedne z nich, opublikowane w "Nutrition Reviews" mówiły o tym, że wzrost ilości błonnika pokarmowego koreluje ze zmniejszeniem spożycia energii. W ten sposób mamy jej więcej, aby np. wykonać trening spalający zbędne kalorie. Jabłko jest naprawdę świetną przekąską - nie dość, że zawiera błonnik, to jest bardziej sycące od np. batonów, które często wybieramy na przekąski między posiłkami. 

Jabłka są bogate w związki polifenolowe, które działają jako przeciwutleniacze. Włączając je do diety mamy dodatkową ochronę przed stanami zapalnymi, czy nadmiarem wolnych rodników. Owoce to też świetne źródło witaminy C, która wspomaga nasz układ odpornościowy - dodaje dr Rob Hobson.

Inną sztuczką jest wypicie przed posiłkiem szklanki wody, która również zapewni nam uczucie sytości. Stawiając jednak na jabłka, dostarczymy organizmowi więcej cennych witamin.

Więcej o:
Copyright © Agora SA